همزمان با ایام دهه فجر مجتمع خدماتی رفاهی بین راهی رومیه با ۴ میلیارد تومان اعتبار در محور ملایر-خردمند به بهره‌برداری رسید.

صفر صادقی راد، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان در حاشیه مراسم بهره برداری از این مجموعه در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان با اشاره به اینکه راه‌اندازی مجتمع‌های خدماتی رفاهی بین‌راهی نقش مؤثری در تأمین ایمنی مسافران و کاهش آمار تصادفات دارد، اظهار داشت: بهبود کیفیت خدمات این مجتمع‌ها علاوه بر آنکه به گسترش صنعت گردشگری کمک می‌کند، گامی مؤثر برای کاهش حوادث جاده‌ای و افزایش ضریب ایمنی راه‌ها است.

صادقی راد افزود: مجتمع خدماتی رفاهی رومیه در محور ملایر – خردمند (اسلام شهر آق گل) توسط بخش خصوصی با اعتبار ۴ میلیارد تومان احداث شده است.

او  با بیان اینکه مبلغ یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان تسهیلات بانکی به سرمایه گذار واگذار شده است، یادآور شد: مبلغ ۴۰۰ میلیون تومان از محل اعتبارات ملی صرف ساخت رمپ ورود و خروج شده است.

مدیرکل راهداری استان همدان ابراز داشت: در این طرح که عملیات اجرایی آن از سال ۹۴ آغاز شده زمینه اشتغال شش نفر فراهم شده است.

این مسئول ادامه داد: در این مجتمع کاربری‌های داخلی شامل جایگاه سوخت و خدمات خودرویی به همراه نمازخانه، سرویس بهداشتی فروشگاه و پارکینگ ایجاد شده است.

انتهای پیام/د

برچسب ها: وزارت راه ، راهداری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.