به مناسبت ایام الله دهه فجر چندین پروژه عمرانی و اشتغالزایی در شهرستان دشت آزادگان به بهره برداری رسیدند.

حمید سیلاوی فرماندار دشت آزادگان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، ضمن تبریک فرارسیدن چهل و دومین بهار پیروزی انقلاب اسلامی گفت: به مناسبت ایام الله دهه فجر چندین پروژه عمرانی و اشتغالزایی در نقاط متخلف این شهرستان به بهره برداری رسیدند.

او افزود: پروژه‌های راهسازی شامل؛ روکش آسفالت محور بستان_ عبدالخان، بهسازی و روکش آسفالت محور سویدانی، بهسازی و روکش آسفالت محور هوفل، بهسازی و روکش آسفالت محور شریعتی، روکش آسفالت محور سوسنگرد _ اهواز، احداث ابنیه در سطح حوزه راه و بهسازی (بازیافت) محور شاکریه بودند.

سیلاوی با اشاره به افتتاح طرح اشتغالزایی و احداث واحد تولیدی با همت کمیته امداد امام خمینی (ره) بیان کرد: برای راه اندازی این طرح وام ۵۰۰ و ۲۰۰ میلیون تومانی اعطا شده است و ظرفیت اشتغالزایی برای ۱۰ نفر دارد، همچنین پست بانک در بخش بستان و یک واحد مسکونی که با همت اداره بهزیستی برای مددجوی ساکن میهن آباد از توابع بستان ساخته شده، مورد بهره برداری قرار گرفت.

براساس این گزارش؛ فرماندار دشت آزادگان به همراه دیگر مدیران با حضور در میز خدمتی که در یکی از مساجد بخش بستان راه اندازی شده بود، با مردم دیدار چهره به چهره داشتند و قول مساعد برای رسیدگی به مشکلات و پیگیری مطالبات دادند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.