رئیس پلیس راه شمال استان کرمان محدودیت ترافیکی مراسم یوم الله ۲۲ بهمن در مرکز استان را تشریح کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، سرهنگ علی رضایی، رئیس پلیس راه شمال استان کرمان گفت: آیین یوم الله ۲۲ بهمن ۹۹،  در کرمان به صورت رژه خودرو‌ها در محور هفت باغ علوی برگزار خواهد شد.

او افزود: به منظور ایمنی ترافیکی و تسهیل در برگزاری این مراسم، پلیس محدودیت‌های ترافیکی در این محور را به مرحله اجرا خواهد گذاشت.

رئیس پلیس راه شمال استان گفت: روز چهارشنبه ۲۲ بهمن ماه، تردد خودرو‌هایی که رانندگان آنان قصد عزیمت به سمت ماهان و شهرستان‌های شرقی و جنوبی استان را دارند از محور هفت باغ علوی از ساعت ۸ صبح از سمت کرمان ممنوع خواهد بود.

او گفت:رانندگان می‌توانند از محور‌های کرمان – جوپار – ماهان و محور میدان سرآسیاب کرمان – اتوبان قدیم ماهان به عنوان مسیر‌های جایگزین استفاده کنند.

سرهنگ رضایی تصریح کرد: مسیر ماهان به سمت کرمان نیز در ساعات اعلام شده مسدود بوده و رانندگان باید از مسیر‌های جایگزین تردد کنند.

او با توجه به اینکه محور‌های فرعی منتهی به بزرگراه هفت باغ نیز در بازده زمانی ۸ صبح الی ۱۱ چهارشنبه مسدود خواهد بود، از ساکنین این محور خواست: در ساعات محدودیت از تردد در این مسیر خودداری کنند.

رئیس پلیس راه شمال استان گفت: فقط خودرو‌هایی که قصد شرکت مراسم با شکوه رژه خودرویی یوم الله ۲۲ بهمن دارند می‌توانند از سمت کرمان وارد محور هفت باغ شده و در برنامه فوق شرکت کنند.

او ضمن دعوت از شهروندان برای شرکت در آیین یوم الله ۲۲ بهمن ۹۹، گفت: پلیس نیز هم دوش و هم صدا با مردم شهید پرور و ولایت مدار استان کرمان در گرامیداشت سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران، نسبت به تامین نظم و امنیت ترافیکی در خدمت شهروندان خواهد بود.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار