مدیرکل امور بانوان استانداری لرستان گفت: ۳۳۲ بانو در رده‌های مختلف مدیریتی این استان فعالیت دارند و مشارکت‌های اجتماعی و سیاسی این قشر افزایش یافته است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از لرستان، ناهید پرویزپور،مدیرکل امور بانوان استانداری لرستان گفت:  فعالیت ۳۳۲ بانو در رده‌های مختلف مدیریتی استان، یکی از جلوه‌های مشارکت زنان در حوزه‌های سیاسی است.

او با اشاره به بسترسازی حضور بانوان در رقابت‌های انتخاباتی عنوان کرد: در این راستا شاهد افزایش ۸۰ درصدی حضور زنان به عنوان کاندیدا‌های انتخاباتی بوده ایم و اکنون نیز ۱۶۲ نفر از بانوان لرستان عضو شورا‌های اسلامی روستا‌ها و ۱۱ نفر نیز در شورا‌های اسلامی شهر در حال فعالیت هستند.

پرویزپور با اشاره به فعالیت یک بانو به عنوان نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: برای توسعه پایدار در کشور و عدالت اجتماعی و جنسیتی باید بستر حضور و مشارکت زنان در فعالیت‌های اجتماعی و سیاسی فراهم شود.

او با اشاره به اعتماد نظام به زنان و بالعکس، افزود: لازمه رسیدن به توسعه پایدار، نگاه به افراد بر مبنای شایسته سالاری و به دور از جنسیت است.

مدیرکل امور بانوان استانداری لرستان با اشاره به نقش موثر زنان در اجرای بیانیه گام دوم انقلاب تصریح کرد: در این بیانیه، زنان می‌توانند باوجود هجمه‌ها و تبلیغات دشمن، با ارشادات جامعه روحانیت و علما نقش موثری ایفا کنند.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار