مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان شرقی گفت:مادران شهدا سختی‌های فراوانی را متحمل شده‌اند که از دست هیچ‌کس به غیر از آن‌ها برنمی‌آید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران  جوان از تبریز، سردار اصغر عباسقلیزاده مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان شرقی در هشتمین جشنواره ملی اسوه‌های صبر و مقاومت و مرحله استانی اولین کنگره‌ی ملی ۱۷ هزار شهیده، جانباز و آزاده "لشکر فرشتگان تاریخ ساز" در تبریزگفت:این کنگره ملی در راستای قدردانی از شهدا، آزادگان و جانبازانی است که برای حفظ کیان جمهوری اسلامی ایران جان خود را فدا کرده‌اند.

او افزود:افتخار می‌کنیم که پیرو اهل بیت عصمت و طهارت (ع) هستیم و در دورانی زندگی می‌کنیم که منتسب به انقلاب اسلامی بوده و تحت بیرق خداوند متعال و با توسل به اهل بیت (ع) زندگی می‌کنیم.

او با بیان این‌که اهل بیت (ع)، به خصوص حضرت خدیجه (س)، حضرت فاطمه زهرا (س) و حضرت زینب کبری (س) الگوی تمامی بانوان نظام جمهوری اسلامی ایران هستند، گفت: صبر و مقاومتی که در مادران شهدا وجود دارد و سختی‌هایی که این مادران متحمل می‌شوند، بسیار طاقت فرسا است.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان شرقی ادامه داد: اسلام و خداوند متعال نیز عظمت والایی را برای بانوان و به خصوص مادران قائل بوده و بهشت را زیر پای آنان قرار داده است.

سردار عباسقلیزاده با اشاره به توطئه‌های دشمنان علیه انقلاب اسلامی و جمهوری اسلامی ایران، گفت: این توطئه‌ها تاکنون توسط رهبر معظم انقلاب به طور هوشمندانه خنثی شده است.

اوادامه داد: امیدواریم آحاد مردم با اتحاد و انسجام حول محور ولایت فقیه گردهم آمده و شاهد رسیدن به هدف نهایی انقلاب، که همان زمینه سازی برای ظهور امام زمان (عج) است، باشیم.

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.