یادواره شهدای دهه فجر بناب هم زمان با سالروز ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) و با حضور مسئول دفتر نماینده ولی فقیه در سپاه همیشه پیروز عاشورا برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران  جوان از تبریز،حجت الا اسلام سرایی نماینده ولی فقیه در سپاه عاشورا  با بیان اینکه دشمنان طی ۴۲ سال اخیر از هر راه و روشی برای براندازی انقلاب اسلامی استفاده کردند گفت:انقلاب اسلامی ایران با عنایت خداوند و بیداری مردم و مسئولان در مقابل توطئه‌های دشمنان ایستادگی کردند و ذره‌ی در راستای حفظ و صیانت از کشورشان عقب نکشیدند.

او صاحبان اصلی انقلاب اسلامی ایران را شهداعنوان کرد و گفت:این شهدا بودندکه در پیروزی انقلاب اسلامی  و همچنین هشت سال دفاع مقدس عزیزترین هستی  خود یعنی جانشان را به کشور و انقلاب  هدیه دادند، تا عزت و اقتدار امروز حاصل شود.

او با اشاره به نقش مهم و برجسته مادران این کشور در پیروزی انقلاب گفت: این مادران بودند که در پیروزی انقلاب و هشت سال جنگ  تحمیلی نابرابر در پشت جبهه‌ها به ملت و انقلاب خدمت کرده و عزیزان خود را فدای حفظ و صیانت از کشور راهی جبهه‌های حق علیه باطل می‌کردند.

نماینده ولی فقیه در سپاه عاشورا پیام روز زن را دفاع از امامت و ولایت عنوان کرد و گفت:زنان انقلاب اسلامی همانند حضرت فاطمه زهرا (س) از اولین روز‌های انقلاب تا به امروز در مقابل تمام سختی‌ها و مشکلات ایستادگی کردند و این استقامت و صبر آن‌ها استعدادی برای کشور و انقلاب ما محسوب می‌شود.

حجت الاسلام سرایی با تاکید بر اینکه مردم انقلاب اسلامی ایران شایسته بهترین خدمات و امکانات هستند افزود:این مردم در پیروزی انقلاب و هشت سال جنگ تحمیلی و امروز در مقابل گرانی‌ها تورم و سایر مشکلات که از بی تدبیری برخی از مدیران حاصل شده است، ایستادگی کرده و از انقلاب و  آرمان های  آن  دفاع کردند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.