اولیایی: علی‌نژاد بهتر است وارد بحث خصوصی سازی استقلال و پرسپولیس نشود

مدیرعامل اسبق باشگاه استقلال گفت: وزارت ورزش و جوانان نباید به علی‌نژاد اجازه دهد تا درباره خصوصی سازی صحبت کند.

کاظم اولیایی مدیرعامل اسبق باشگاه استقلال در گفت‌وگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال  گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در مورد بحث خصوص سازی ۲ باشگاه استقلال و پرسپولیس گفت: علی نژاد وارد بحث خصوصی سازی نشود. هیئت واگذاری مصوبه دارد. امروز صبح با رئیس سازمان خصوصی جلسه‌ای داشتیم و توضیحات لازم را برایشان دادیم. وزارت خانه نباید به علی نژاد اجازه چنین کاری دهد، چون در حیطه کاری او  نیست.

خصوصی سازی سرخابی‌ها باید انجام شود

او ادامه داد: خصوصی سازی باید انجام شود. این مسئله در چارچوب قانون اساسی است. خواسته مسئولین کشور، خصوصی سازی این ۲ باشگاه بزرگ است. مدل خصوصی سازی باید طوری باشد که همه باشگاه‌ها بتوانند از آن استفاده کنند.

باشگاه یک موجود زنده است

اولیایی در خصوص حواشی اخیر استقلال تصریح کرد: باشگاه یک موجود زنده است و نیاز به رسیدگی دارد. روشی که هیئت مدیر باشگاه استقلال در پیش گرفت، اختیارات از مدیریت باشگاه سلب کردند. باشگاه در سال اخیر نتیجه مطلوب را نگرفته و هوادار صبرش لبریز شده بود.


بیشتر بخوانید


استقلال نیاز به حمایت هواداران دارد

او در ادامه افزود: استقلال صدرنشین است و هواداران باید از تیم حمایت کنند. مسئله‌ای که در چند سال اخیر کم‌تر به چشم می‌آمد. استقلال صاحب ندارد و ثبات مدیریتی در آن دیده نمی‌شود.

صندلی هیئت مدیره باشگاه استقلال، به افراد پولدار رسیده است

او ادامه داد: صندلی هیئت مدیره باشگاه استقلال، به افراد پولدار رسیده است. مشکلات اکثر بازیکنان، مسئله مالی است. افرادی که در باشگاه حضور دارند، به تعهداتشان عمل نکردند و وعده‌های دروغ به هواداران دادند. تمام این مسائل را، از بی تجربگی اعضای هیئت مدیره می‌دانم.

دلخوشی جوان‌ها فوتبال است

اولیایی در پایان صحبت‌های خود گفت: دلخوشی جوان‌ها دیدن فوتبال است. اگر ما این دلخوشی را جدی نگیریم و از جوانان بگیریم، گناه بزرگی مرتکب شده ایم. باید به فکر هواداران و علاقه‌مندان به باشگاه استقلال باشیم. استقلال باید استاندارد سازی شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار