لاری گفت: متاسفانه در هفته گذشته ۶ شهرستان استان اصفهان از رنگ آبی به رنگ زرد تغییر وضعیت دادند و ۴۵۱ بیمار قطعی مبتلا به کووید ۱۹ در بیمارستان‌ها و مراکز درمانی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان بستری هستند.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، دکتر سیماسادات لاری سخنگوی وزارت بهداشت گفت: طبق آخرین اطلاعات مربوط به بیماری کووید۱۹ در استان اصفهان علی رغم آن که میانگین بروز هفتگی موارد بستری و مرگ و میر ناشی از کووید۱۹ پایین‌تر از میزان متوسط کشور می‌باشد، اما تعداد موارد بستری مثبت در استان اصفهان در هفته گذشته نسبت به هفته قبل با اندکی افزایش همراه بوده است.

سخنگوی وزارت بهداشت تاکید کرد: وضعیت بیماری در استان اصفهان ناپایدار، حساس و شکننده می‌باشد.

لاری افزود: هم اکنون شهرستان اردستان در وضعیت نارنجی، آران وبیدگل، اصفهان، خمینی شهر، شاهین شهرو میمه، شهرضا، کاشان، گلپایگان، لنجان، مبارکه، نجف آباد ونطنز در وضعیت زرد و مابقی شهرستان‌های استان اصفهان در وضعیت بی قرار دارند.

او در پایان گفت: متاسفانه در هفته گذشته ۶ شهرستان استان اصفهان از رنگ آبی به رنگ زرد تغییر وضعیت دادند و ۴۵۱ بیمار قطعی مبتلا به کوید۱۹ در بیمارستان‌ها و مراکز درمانی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان بستری هستند که از این تعداد ۸۲نفر در بخش مراقبت‌های ویژه قرار دارند.

انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار