مدیر کل کمیته امداد کرمان گفت:کلنگ احداث ۱۰ واحد مسکن مددجویی در روستای بوئینگ زهکلوت از توابع بخش جازموریان به مناسبت دهه فجر به زمین زده شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، یحیی صادقی، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمان در مراسم کلنگ زنی واحد‌های مسکونی در روستای محروم بوئینگ زهکلوت از توابع بخش جازموریان در شهرستان رودبار جنوب گفت: یکی از دغدغه‌های اصلی کمیته امداد حل مشکل مسکن و اشتغال مددجویان است و به همین منظور از هر ظرفیتی برای حل مشکلات محرومان استفاده می‌کنیم.

او متراژ هرکدام از این واحد‌های مسکونی را ۵۰ مترمربع اعلام کرد و افزود: پیش‌بینی می‌شود این واحد‌های مسکونی تا اوایل سال آینده ساخته و تحویل مددجویان این روستای محروم شوند.

صادقی با اشاره به اینکه این واحد‌های مسکونی با مشارکت یک بنیاد خیریه و کمیته امداد ساخته می‌شوند، تصریح کرد: برای ساخت هرکدام از این واحد‌ها مبلغ ۲۰ میلیون تومان به همت یک مرکز خیریه هزینه خواهد شد.

او در ادامه ضمن تشکر از همراهی خوب خیران و نیکوکاران با این نهاد برای ساخت مسکن مددجویان و محرومان به نقش خیران در کمک به رفع مشکلات خانواده‌های تحت حمایت اشاره کرد و گفت: توانمندی جامعه هدف تحت حمایت این نهاد، تنها با منابع دولتی امکان‌پذیر نیست و به مشارکت خیران و انفاق نیاز دارد.

کمیته امداد استان کرمان و یک بنیاد خیریه به‌منظور خدمت‌رسانی به خانواده‌های تحت حمایت در روستای بوئینگ زهکلوت تفاهم‌نامه همکاری امضاء کردند.

خدمت‌رسانی به خانواده‌های تحت حمایت در روستای بوئینگ زهکلوت بخش جازموریان شهرستان رودبار جنوب در زمینه‌های مختلف ازجمله (مسکن، جهیزیه و اعزام مددجویان به سفر زیارتی مشهد مقدس) از مهم‌ترین مفاد این تفاهم‌نامه است.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار