سردار سلیمانی گفت: حادثه ۱۹ بهمن ماه سال ۵۷ روز استقلال نیروی هوایی ارتش است.

به گزارش خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان،سردار سلیمانی معاون فرهنگی بنیاد شهیدان و امور ایثارگران گفت:در روز نیروی هوایی همافران عزیز، فهیم و گرانقدر در شرایطی که بیگانگان و دشمنان به انقلاب، مردم و به نظامیان ما نگاه خاصی داشتند، ولی از مردمی بودن ارتش مخصوصا عزیزان همافر در نیروی هوایی ارتش غافل بودند.
وی افزود: حادثه ۱۹ بهمن باعث استقلال در ارتش شد. امروز به اقتدار همین مردم و نیرو‌های مسلح ما به موشکی که برد بیش از ۲ هزار کیلومتر و نقطه زن است، دسترسی پیدا کردیم که به برکت ایثار و فداکاری حماسه ای است که عزیزان همافر، با بینش و آگاهی انجام دادند.

بیشتر بخوانید

سمیعی مدیرعامل شرکت تجارت الکترونیک دی گفت : تفاهم نامه بین مرکز دانش پژوهان و بانک دی ،حمایت ها و بحث های مختلفی را ارائه می دهد.یکی از نکات مهم ،بحث سامانه بانک اطلاعاتی و تشکل ها و نخبگان مرکز دانش پژوهان است.

وی افزود :یکی از موارد، صدور کارت هوشمند و استفاده از امکانات و تسهیلات بانک دی ،برای فرهیختگان جامعه هدف دانش پژوهان است.

 مدیرعامل شرکت تجارت الکترونیک دی ادامه داد : در حوزه فناوری اطلاعات و آی تی مشارکت ها و همکاریی هایی با مرکز دانش پژوهان داریم. طریقه این همکاری ، امضای تفاهم نامه بانک دی و مرکز تشکل نخبگان است.

وی افزود : هدف تفاهم نامه ،ایجاد یک بستر الکترونیکی برای ارائه خدمات الکترونیکی در بستر وب سایت و اپلیکیشن برای راحتی کار می باشد.

سمیعی گفت :دعوت هوشمند جلسات و همایش های مرتبط ، ایجاد کارگروه های آنلاین جهت حمایت از متخصصین و کمک به توسعه کسب و کار آنها، طراحی سامانه اینترنتی نخبگان ایثارگر جزء اهداف ما است.

وی در آخر گفت : ثبت و ذخیره اطلاعات ، اختراعات،مقاله ها و پایان نامه های نخبگان در این سامانه ثبت، به روز رسانی و منتشر می شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار