وکلای خانواده فردی که از مشکلات روانی رنج می‌برد و توسط پلیس ایالتی پنسیلوانیا کشته شده بود درخواست تحقیقات درباره اقدام پلیس را دادند.

به گزارش  گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه خبری دابلیو ان‌ای پی، وکلای خانواده فردی که توسط پلیس ایالتی پنسیلوانیا در شهرستان مونرو و شهر همیلتون مورد اصابت گلوله قرار گرفت و کشته شد، از دادستانی و پلیس ارشد ایالت خواستار تحقیق در مورد این تیراندازی شدند.

پلیس مدعی است که کریستین هال، ۱۹ ساله با اسلحه در نزدیکی یک پل ایستاده بود و در لحظه‌ای اسلحه را به سمت مأموران نشانه گرفت. آن زمان بود که پلیس به سوی او آتش گشود.

مادر قربانی گفت: او به کمک احتیاج داشت. او به دنبال کمک بود، اما به جای کمک گرفتن، توسط کسانی که قرار بود به او کمک کنند، کشته شد.

هال در تاریخ ۳۰ دسامبر در روگذر بزرگراه بین شهری۸۰ در شهر همیلتون توسط پلیس ایالت مورد اصابت گلوله قرار گرفت و کشته شد. 

بنجامین کراپ، وکیل حقوق مدنی که نماینده خانواده جورج فلوید، سیاه‌پوست کشته شده توسط پلیس در مینه سوتا است، می‌گوید ویدئویی که در فضای مجازی در حال پخش است، داستان دیگری را نشان می‌دهد. کراپ با توجه به این ویدئو گفت به نظر می‌رسد هال دستانش به نشانه تسلیم بالا بود و به هر حال پلیس به او شلیک کرد.

کراپ گفت: او دچار بحران شده بود و از مشکلات روانی رنج می‌برد. این حالت وجود دارد که او قصد خودکشی داشت. او برای کمک فریاد می‌زد. کریستین هال به یک دست کمک احتیاج داشت، اما در حالی که دستهایش بالا بود، گلوله دریافت کرد.

وکلای خانواده هال از دادستان کل پنسیلوانیا درخواست کردند تا موضوع تیراندازی را بررسی کند.

پلیس این ایالت تأیید کرد که نیرو‌های درگیر در تیراندازی اخیراً به محل کار خود برگشته اند، هرچند تحقیقات همچنان بین پلیس ایالت و دفتر دادستان منطقه مونرو ادامه دارد.

خشونت پلیس آمریکا و نژادپرستی آن مدتهاست که در مرکز توجه و اعتراضات مردم قرار دارد. تصاویر مربوط به خشونت پلیس آمریکا علیه سیاه‌پوستان این کشور از جمله کشته شدن جورج فلوید در مه سال گذشته میلادی باعث خشونت‌های گسترده تابستان گذشته در سراسر آمریکا علیه بی عدالتی نژادی و رفتار وحشیانه پلیس شد.

با وجود نزدیک به یک سال از اعتراضات در سراسر آمریکا، کشتار افراد بی‌گناه و خصوصا سیاه‌پوستان آمریکایی توسط پلیس این کشور ادامه دارد و در ماه دسامبر ۲۰۲۰ نیز دو مرد سیاه‌پوست توسط پلیس در کلمبوس، اوهایو به ضرب گلوله کشته شدند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۰
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۰۸ ۱۹ بهمن ۱۳۹۹
لعنت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۱۲ ۱۹ بهمن ۱۳۹۹
کلا توباغ نیستین موضوع چیز دیگریس صبح بخیر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۳۱ ۱۹ بهمن ۱۳۹۹
به ما چه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۴۹ ۱۹ بهمن ۱۳۹۹
بیچاره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۴۹ ۱۹ بهمن ۱۳۹۹
چی شد مگه
Canada
ناشناس
۲۰:۳۷ ۱۹ بهمن ۱۳۹۹
این دمل سرطانی چند قرن است که وجود دارد
حالا سر باز زده
بخاطر دوربین موبایل که ملت ثبت میکنند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۱۲ ۱۹ بهمن ۱۳۹۹
که این آدمکشی ها و هلوکاست داخلی از یجا خواهد زد بیرون
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۲۸ ۱۹ بهمن ۱۳۹۹
عجب!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۰۶ ۱۹ بهمن ۱۳۹۹
پس ما چی بگیم، درس خوندیم ، بیکاریم یکی هم به ما کمک کنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۳۷ ۱۹ بهمن ۱۳۹۹
مدرکت چیه؟
آخرین اخبار