سرمربی تیم فوتسال مجتمع فردوس قم درباره شرایط این تیم توضیحاتی را بیان کرد.

حسین صبوری سرمربی تیم فوتسال مجتمع فردوس قم در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره بازی پنجشنبه این تیم برابر اهورای بهبهان در هفته دهم لیگ برتر اظهار داشت: بازی با اهورای بهبهان دیدار سختی برای ما خواهد بود. این تیم در هفته‌های اخیر و مخصوصا زمانی که به عنوان میزبان مسابقات به میدان رفته، موفق شده نتایج بسیار خوبی را کسب کند و به همین دلیل حریف خطرناکی برای ما است. بازی با اهورا برای ما بسیار حائز اهیمت است، زیرا به ۳ امتیاز کامل این مسابقه نیاز داریم. به قول معروف بازی با اهورا برای ما یک دیدار ۶ امتیازی محسوب می‌شود. در هر صورت امیدوارم در بازی پنجشنبه بتوانیم نتیجه خوبی را برابر اهورای بهبهان به دست آوریم.


بیشتر بخوانید


سرمربی تیم فوتسال مجتمع فردوس قم درباره اینکه آیا می‌توانید در نهایت به جمع ۶ تیم پایانی مسابقات لیگ برتر صعود کنید یا خیر بیان داشت: شرایط جدول به شکلی است که با یک پیروزی رده‌های جدول تغییر می‌کند. ما هم نا امید نیستیم و از اول فصل که تمرینات را شروع کردیم با امید به آینده کار را جلو بردیم. در تیم ما بازیکنان جوان زیادی وجود دارند. میانگین سنی بازیکنانم حدود ۲۲ سال است و به همین دلیل مقداری کم تجربه هستند.

صبوری درباره کیفیت لیگ برتر گفت: کرونا شرایطی را به وجود آورد که برخی از تیم‌ها اوایل فصل نتوانستند تمرینات خوبی را برگزار کنند. در هر صورت  هر چه گذشت، سطح کیفی مسابقات هم بالا رفت و الان تیم‌ها در شرایط بسیار خوبی قرار دارند.


بیشتر بخوانید


سرمربی تیم فوتسال مجتمع فردوس قم ادامه داد: در بازی هفته گذشته برابر گیتی پسند اصفهان تا دقایق پایانی پیروز میدان بودیم، اما به خاطر کم تجربگی بازیکنانم نتیجه را واگذار کردیم. ما در ۲ هفته گذشته، ۲ بازی بسیار سخت برابر تیم‌های کراپ الوند و گیتی پسند انجام دادیم و با وجود اینکه در هر ۲ بازی شکست خوردیم، اما بازیکنانم توانستند عملکرد بسیار خوبی از خودشان نشان دهند و من کاملا از شرایط آن‌ها راضی هستم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار