هفته نهم رقابت‌های لیگ برتر فوتسال عصر امروز با برگزاری ۶ دیدار در شهر‌های مختلف کشور برگزار شد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، هفته نهم مسابقات لیگ برتر فوتسال بعد از ۱۵ روز تعطیلی امروز با برگزاری ۶ دیدار و به صورت همزمان از ساعت ۱۵ آغاز شد. در این هفته تیم‌های کراپ الوند قزوین و راگای تهران بازی نداشتند و با قرعه استراحت رو به رو شدند. همچنین دیدار تیم‌های سن ایچ ساوه و ایمان شیراز به دلیل برخی مشکلات به وجود آمده و سفر نکردن تیم شیرازی به ساوه لغو و نتیجه این مسابقه ۳ بر صفر به سود سن ایچ ساوه اعلام شد.

نتایج کامل مسابقات هفته نهم لیگ برتر فوتسال به شرح زیر است:

مجتمع فردوس قم ۲ - گیتی پسند اصفهان ۳

در اولین مسابقه این هفته ۲ تیم مجتمع فردوس قم و گیتی پسند اصفهان به مصاف هم رفتند. در این بازی که به میزبانی فردوس و در سالن بدون تماشاگر شهید حیدریان قم برگزار شد، تیم گیتی پسند اصفهان موفق شد در دیداری نزدیک و تنگاتنگ با نتیجه ۳ بر ۲ از سد میزبان خود عبور کند. گیتی پسندی‌ها در این مسابقه میثم برمشوری و بهروز جعفری ۲ بازیکن خود را به دلیل مصدومیت در اختیار نداشتند. همچنین حمید مشیری دستیار وحید شمسایی در تیم گیتی پسند به دلیل اعتراض به داوری از کنار زمین اخراج شد.

شهید منصوری قرچک ۲ - اهورای بهبهان ۲

در دیگر بازی مهم امروز تیم‌های شهید منصوری قرچک و اهورای بهبهان در سالن بدون تماشاگر هفتم تیر قرچک به مصاف هم رفتند و در پایان این بازی با نتیجه مساوی ۲ بر ۲ به پایان رسید. بازی رفت این ۲ تیم با پیروزی اهورا به پایان رسیده بود.

شهروند ساری ۴ - مقاومت البرز ۵

دیگر بازی حساس این هفته را ۲ تیم شهروند ساری و مقاومت البرز برگزار کردند. این بازی به میزبانی شهروند و در سالن بدون تماشاگر شهید سید رسول حسینی ساری برگزار شد و در پایان این دیدار جذاب و تماشاگر پسند تیم مقاومت البرز توانست با نتیجه نزدیک و پُر گل ۵ بر ۴ از سد حریف ساروی خود عبور کند.


بیشتر بخوانید


بازار‌های روز کوثر اصفهان ۳ - مس سونگون ۵

در یکی دیگر از بازی‌های هفته نهم مسابقات لیگ برتر فوتسال عصر امروز تیم‌های بازار‌های روز کوثر اصفهان و مس سونگون رو در روی یکدیگر قرار گرفتند. این بازی به میزبانی کوثر و در سالن بدون تماشاگر پیروزی اصفهان برگزار شد و در نهایت تیم مس سونگون موفق شد با نتیجه پر گل ۵ بر ۳ حریف خود را شکست دهد و ۳ امتیاز شیرین این مسابقه را به دست آورد.

ملی حفاری اهواز صفر - فرش آرای مشهد ۳

در آخرین مسابقه حساس امروز ۲ تیم ملی حفاری اهواز و فرش آرای مشهد به مصاف هم رفتند و در پایان تیم فرش آرای مشهد توانست با نتیجه پُر گل ۳ بر صفر از سد میزبان خود عبور کند. این مسابقه به میزبانی ملی حفاری و در سالن بدون تماشاگر امام رضا (ع) اهواز برگزار شد. فرش آرا در بازی امروز محمد بیضایی نژاد بازیکن ملی پوش خود را به دلیل مصدومیت در اختیار نداشت. همچنین امین مجیدی پور و سعید افشار با رفع مصدومیت بعد از مدت‌ها توانستند امروز برای فرش آرا به میدان بروند. همچنین در این مسابقه علی رستمی بازیکن فرش آرا به دلیل دریافت کارت قرمز از زمین بازی اخراج شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار