عضو شورای شهر تهران گفت: اگر پیگیری شبانه روزی معاونت فنی و عمرانی نبود اتفاقی که چند شب گذشته در کانال ابوذر رخ داد موجب خسارات مادی و معنوی فراوان می‌شد.

به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، مجید فراهانی عضو شورای شهر تهران در جلسه امروز شورای شهر تهران گفت: ما پیگیر مطالبات مردمی هستیم و واقعیت این است که مطالبات و انتظارات مردم و مقایسه آن با اهداف بلندی که ۴۲ سال پیش مردم به دنبال آن بودند، فاصله زیادی دارد، باید مسئولان کشور در هر رده‌ای برای تحقق آن اهداف و آرمان‌ها تلاش کنند.

فراهانی با اشاره به موضوع کانال ابوذر بیان کرد: کانال ابوذر آب را از مناطق مختلف به پایین هدایت می‌کند و هر زمانی که به آن مراجعه می‌شود آب جریان دارد. همچنین هنگام بارندگی حجم زیادی از آب در آن جاری است.

وی افزود: اکنون شرکت خاکریز آب به بهسازی و نوسازی این کانال پرداخته است، اما متاسفانه به دلیل مشکلات فنی کار تعطیل شده و بعد از تذکری که انجام شد دوستان خاکریز آب فعالیت را ادامه دادند.

فراهانی اظهار کرد: مشکلات تامین میلگرد و بتن پروژه برطرف شده و اگر پیگیری شبانه روزی معاونت فنی و عمرانی و نظارت مستمر شورایاران نبود اتفاقی که چند شب گذشته رخ داد موجب خسارات مادی و معنوی فراوان می‌شد و جالب است این کار زمانی رخ داد که یک روز قبل از شروع بارندگی کار بهسازی کانال تمام شده بود.

عضو شورای شهر تهران ادامه داد: تذکر من بیشتر تشکر از پیگیری تذکر اینجانب بود که هفته‌های گذشته قرائت شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار