همزمان با سفر معاون اول رئیس جمهور به استان کرمانشاه گازرسانی به ۱۰۲ روستا و ۶۸ واحد صنعتی و تولیدی در استان کرمانشاه بهره برداری شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، مدیرعامل گاز استان کرمانشاه گفت : همزمان با دهه مبارک فجر در سفر معاون اول رئیس جمهور به استان کرمانشاه گازرسانی به ۱۰۲ روستا و ۶۸ واحد صنعتی تولیدی در استان با اعتبار ۱۰۴ میلیارد تومان بهره برداری شد.

او گفت : در این مراسم که به صورت ویدئو کنفرانس از محل استانداری کرمانشاه برگزار شد، با بهره‌برداری از گازرسانی به ۱۰۲ روستا زمینه برخورداری ۴۴۸۸ خانوار از نعمت گاز طبیعی فراهم شد.

شهبازی افزود: اقدام قابل توجه و تحول بزرگی در خصوص گازرسانی به روستا‌ها در دولت‌های یازدهم و دوازدهم محقق شده به نحوی که از مجموع ۱۶۴۰ روستای گازدار در استان ۱۴۳۰ روستا به عبارت دیگر بیش از ۸۷ درصد گاز رسانی به روستا‌ها در این مدت اتفاق افتاده که رشد بیش از ۷۰۰ درصدی در زمینه گازرسانی به روستا‌های استان را نشان می‌دهد

او افزود : در حال حاضر در استان کرمانشاه ۹۹/۵ درصد خانوار‌های شهری با گازرسانی به ۲۹ شهر و ۸۰ درصد خانوار‌های روستایی استان و ۲ هزار و ۵۰۰ واحد صنعتی تولیدی از نعمت گاز طبیعی برخوردار هستند .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.