رئیس سازمان جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری گفت: بهره گیری از فناوری‌های نوین آموزشی، موجب بازنگری در شیوه‌های سنتی آموزش بهره برداران در بخش کشاورزی شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، عطالله ابراهیمی رئیس سازمان جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری در آیین افتتاح استودیو کشاورز این سازمان با اشاره به اهمیت و ضرورت ارتباط دو سویه با بهره برداران بخش کشاورزی اظهار داشت: بهره گیری از فناوری‌های نوین آموزشی، موجب بازنگری در شیوه‌های سنتی آموزش بهره برداران در بخش کشاورزی شده است و تلاش برای یافتن شیوه‌های جدید به ضرورت انکار ناپذیر عصر ما تبدیل شده است.

او افزود: آموزش و ترویج فرهنگ نوین کشاورزی عاملی برای پذیرش فناوری‌های نوین و به کارگیری روش‌های علمی کشاورزی توسط تولیدکنندگان و بهره‌برداران است و به ارتقای توان تولید محصولات کشاورزی منجر می‌شود.


بیشتر بخوانید


ابراهیمی اضافه کرد: ورود به دنیای دیجیتال منجر به افزایش راندمان در فعالیت‌های کشاورزی می‌شود و ضروری است در مسیر دیجیتال کردن بخش کشاورزی گام برداریم.

او ادامه داد: با توجه به تنوع روز افزون دنیای ارتباطات، رسانه‌های آموزشی می‌توانند در تمامی عرصه‌های دانش و فرهنگ کار و تولید پاسخگوی نیاز‌های آموزشی بهره برداران بخش کشاورزی باشد.

ابراهیمی به مزیت‌های فعالیت رسانه‌ای در بخش کشاورزی اشاره کرد و افزود: ایجاد فرصت‌های برابر آموزش و یادگیری علوم و فنون کشاورزی، گسترش آموزش کشاورزی در تمامی گرایش‌ها و زمینه‌های علوم و فنون کاربردی و بروز کشاورزی و ارایه امکانات مناسب رسانه‌ای مورد نیاز در حوزه‌های کشاورزی با هدف افزایش تولید و تسریع در خوداتکایی از مهمترین مزایای فعالیت رسانه‌ای در بخش کشاورزی است.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار