کلنگ زنی ۳۱ پروژه عمرانی و افتتاح هم زمان ۲۱۲ پروژه با اشتغالزایی برای بیش از ۲ هزار تن امروز در جلسه شورای اداری قم انجام شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم، امروز در جلسه شورای اداری استان قم ، ۲۱۲ پروژه با اشتغالزایی برای ۲ هزار و یک صد و شصت و چهار نفر ،به طور هم زمان افتتاح و ۳۱ پروژه عمرانی باحضور آیت الله حسینی بوشهری،رئیس جامعه مدرسین کلنگ زنی شد.

 برای بهره برداری از این ۲۱۲ پروژه که عمدتا در بخش‌های صنعتی، کشاورزی، تفریحی و گردشگری، عمرانی و زیربنایی، زیست محیطی، بهداشت و درمان، فرهنگی و ورزشی است ، ۵ هزار و ۴۰۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات دولتی و مشارکت بخش خصوصی، هزینه شده است.


سرمست، استاندار قم در آیین رونمایی از این پروژه‌ها، توسعه، آبادانی و رونق اقتصادی قم را نیازمند شناسایی و بهره برداری از سرمایه‌های نهفته و دست نخورده اقتصادی در استان دانست و گفت: رفع موانع تولید و احیای واحد‌های نیمه فعال یا غیر فعال در استان همچنان اولویت اصلی ما به شمار می‌رود و در این زمینه از ظرفیت بخش خصوصی به بهترین شکل ممکن استفاده خواهیم کرد.


آیت الله حسینی بوشهری، رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم هم که میهمان این جلسه بود، با تبیین برکات انقلاب اسلامی از بدو شکل گیری تاکنون گفت: استقلال، خودباوری و شکوفایی اراده‌ جوانان در بخش‌های مختلف از برکات انقلاب شکوهمند اسلامی است که دشمنان چشم دیدن آن را نداشته اند و نخواهند داشت.


او افزود: البته در مسیر پیشرفت، با سختی‌ها و مشکلات فراوانی روبرو هستیم که با هنر انقلاب و اتخاذ تصمیمات اصولی از سوی  مسئولان کشور، مشکلات حل  خواهد شد.


در این جلسه فرماندار و معاونین استاندار هم به طور جداگانه و مختصر با ارائه‌ گزارشی از آخرین اقدامات و فعالیت‌های عمرانی و فرهنگی خود، همگرایی و انسجام میان دستگاه‌های اجرایی استان را موجب تحقق اهداف توسعه محور در بخش‌های مختلف استان دانستند.


گفتنی است برخی از ۲۱۲ پروژه‌ای که امروز به طور هم زمان افتتاح شد از روز‌های آغازین دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی به بهره برداری رسیده و برخی دیگر تا پایان  دهه فجر مورد بهره برداری قرار خواهند گرفت.

انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار