با ایرپادهایتان نخوابید!

چرا نباید با ایرپادهای خود بخوابیم؟! در این خبر دلیل عدم انجام این عمل را می‌خوانید.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، با پیشرفت تکنولوژی ایرپادها جایگزین هندزفری‌های سیمی شده‌اند و اما این‌بار  ایرپاد‌ها مشکل ساز شده‌اند و خطراتی را علاوه بر مزایایشان دارا هستند. به گفته کارشناسان کاربران نباید با ایرپادهای‌شان بخوابند، اما دلیل این عدم استفاده در هنگام خواب چیست؟!

هفته گذشته مردی به نام بردفورد گوتیه از خواب بیدار شده و متوجه می‌شود که گلو درد عجیبی دارد، اول به این نکته فکر می‌کند که شاید سرماخورده است و از علائم سرماخورگی بوده چراکه در روز گذشته برف روبی کرده است. بعد از گذشت مدتی سعی می‌کند کارهای شخصی‌اش را انجام دهد اما حس می‌کند در انجام آن‌ها ناتوان است و نکته قابل توجه اینجاست که یکی از ایرپادهایش نیست، بعد از جست‌وجو چیزی پیدا نمی‌کند  و همسر گوتیه به او می‌گوید شاید آن‌را قورت داده است. اول این موضوع را سخره گرفته و می‌خندند اما گوتیه بعد از گذشت مدتی متوجه می‌شود که دچار انسداد مشخصی در مرکز قفسه سینه‌اش شده است.

با ایرپادهایتان نخوابید!

به پزشک مراجعه می‌کنند و گوتیه با انجام تصویر برداری رادیویی که پزشک انجام می‌دهد، گوتیه ایرپاد گمشده‌اش را در مری خود پیدا می‌کند و با آندوسکوپی اضطراری که پزشکان انجام دادند ایرپاد را از مری او خارج کردند. نکته جالب اینجاست که ایرپاد همچنان کار می‌کند. کاربران باید به این نکته توجه داشته باشند که قبل از اینکه وارد رخت خواب خود شوند ایرپادهای خود را بردارند تا دچار آسیب دیدگی نشوند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار