نمایش‌واره "شب‌های روشن" ، ویژه دهه فجر هر روز ساعت ۱۷ بر روی پل بزرگمهر اجرا می‌شود.

رضا اخوان شهردار منطقه ۴ اصفهان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، گفت: برنامه "شب‌های روشن" شامل نمایش واره نور، صدا و تصویر همراه با برنامه‌های هنری دیگر بوده که تداعی کننده روز‌های پیروزی و سرود‌های آن روزگار است.


او افزود: این برنامه از سوی منطقه ۴ شهرداری اصفهان در کنار آذین بندین محله‌ها و میادین منطقه، هماهنگ با سایر مناطق شهر اصفهان بر روی پل بزرگمهر هر روز از ساعت ۱۷ اجرا می‌شود تا به نشاط شهر کمک کند.


شهردار منطقه ۴ اصفهان  ادامه داد: به مناسبت تقارن دهه فجر و میلاد حضرت زهرا (س) نیز در خانه فرهنگ احسان کارگاه ویژه بانوان و نوجوانان با موضوع "توانمندسازی فردی و اجتماعی" برنامه ریزی شده و همچنین از بانوان همکار شهرداری در جلسه‌ای ویژه تقدیر به عمل آمد.


اخوان تاکید کرد: در مجموعه فرهنگی تفریحی باغ غدیر نیز همزمان با دهه فجر باشگاه‌های کتابخوانی منطقه ۴ آغاز به کار کرده و در این کارگاه‌ها نوجوانان علاقه‌مند به مطالعه به ویژه تاریخ معاصر به نقد و بررسی و گفتگو درباره کتاب‌ها می‌پردازند.


او اظهار داشت: برگزاری آیین گشایش برنامه‌های دهه فجر از مزار شهدای گمنام باغ غدیر با همکاری هیات دوچرخه سواری و بسیج ورزشکاران استان اصفهان و گروه رزم آوا به سمت گلستان شهدا با ادای احترام به مقام شهدا و ایجاد فضای معنوی که یادآور روز‌های پیروزی انقلاب اسلامی از دیگر برنامه‌های این منطقه بوده است.


شهردار منطقه ۴ در پایان گفت: در این دهه ویژه نامه‌ای با عنوان "سیر توسعه شهری محلات منطقه" با همکاری روزنامه اصفهان زیبا منتشر خواهد شد.

 

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار