جهین گفت: کمبود کالا‌های اساسی در بازار این شهرستان وجود ندارد و فراوانی کالا مشاهده می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، رضا جهین رئیس اداره صمت مهاباد در حاشیه بازدید از واحد‌های عمده و خرده فروشی کالا‌های اساسی سطح شهر اظهار کرد: خوشبختانه در بازار چه در سطح عمده و چه در سطح خرده فروشی کمبودی در خصوص کالا‌های اساسی مورد نیاز مردم وجود ندارد و فراوانی کالا در بازار مشاهده می‌شود.

جهین افزود: تمامی قفسه‌های فروشگاه‌های عمده و خرده فروشی پر از کالا هستند و ما در تلاش هستیم که این کالا‌ها بر اساس قیمت مصوب در اختیار و دسترس مردم قرار گیرند.

این مقام مسئول اذعان کرد: سامانه شبانه روزی ۱۲۴ ستاد خبری سازمان صنعت، معدن و تجارت و سامانه ۱۳۵ سازمان تعزیرات حکومتی آماده دریافت شکایات و گزارشات مردمی در خصوص تخلفات صنفی واحد‌های صنفی، تولیدی، خدماتی و فروشگاه‌های زنجیره می‌باشند.


بیشتر بخوانید


غلامرضا بابایی رئیس سازمان صمت آذربایجان غربی در خصوص کمبود کالای اساسی نیز گفت: تنها کمبود بازار امروز روغن جامد می‌باشد که برای جبران آن نیز به کمک فروشگاه‌های زنجیره‌ای در حال حاضر به میزان مورد نیاز در دسترس عموم قرار دارد، ولی در سطح خرده فروشی کمبود موجود است.

بابایی افزود: در خصوص حل مشکل کمبود روغن جامد علاوه بر سهمیه امسال سهمیه مورد نیاز تا مرداد ماه سال آینده، روغن خام تأمین و تهیه شده است که جهت تسویه و بسته بندی به شکل روغن جامد در اختیار کارخانجات تسویه روغن قرار گرفته است.

رئیس سازمان صمت آذربایجان غربی با اشاره به عملکرد معاونت نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان استان در ۱۱ ماهه نخست سال جاری بیان کرد: طی ۱۱ ماهه نخست سال جاری در سطح استان ۲۴۰ هزار مورد بازرسی انجام و ۹ هزار و ۲۴۵ فقره پرونده تخلفات صنفی به ارزش بیش از ۱۷۷ میلیارد تومان تشکیل و جهت رسیدگی بیشتر و صدور حکم نهایی به مراجع ذیصلاح ارجاع شده است.

انتهای پیام / س خ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.