فجرشهید سپاسی برای کسب ششمین برد فصل ، مصافی حساس با آبی پوشان خوزستانی خواهد داشت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، در هفته ۱۳ لیگ دسته یک فوتبال باشگاه های کشور ، ساعت ۱۴ روز یکشنبه ۱۹ بهمن ماه تیم فجر شهید سپاسی شیراز در ورزشگاه پارس رودرروی میهمانش استقلال خوزستان قرار می گیرد.

علی اصغر کلانتری سرمربی فجر شهید سپاسی شیراز، گفت: با توجه به برد هفته گذشته مقابل رایکا ، بازیکنان آمادگی خوبی برای این بازی دارند هرچند مصدومانی که داشتیم به موقع به دیدار با استقلال خوزستان نمی رسند اما برای کسب پیروزی به مصاف حریف خواهیم رفت.

همچنین حمید نعمتی کاپیتان فجر هم در خصوص این مسابقه بیان کرد: با توجه به جایگاه دو تیم دیدار آسانی پیش رو نداریم ولی تمام تلاشمان را برای کسب پیروزی به کار خواهیم گرفت تا همچنان در کورس مدعیان باشیم و در پایان فصل به هدف اصلی مان که صعود به لیگ برتر است دست یابیم.

در جدول رده بندی این رقابت ها تا پایان هفته ۱۲ ، تیم های فجر شهید سپاسی شیراز و استقلال خوزستان با ۲۰ و ۱۹ امتیاز در مکان های سوم و چهارم قرار دارند.

زردپوشان شیرازی که در این بازی برای احترام به یاد و خاطره علی انصاریان پیشکسوت فوتبال ایران و بازیکن سابق فجر با پیراهن مشکی وارد زمین خواهند شد در صورت پیروزی مقابل استقلال خوزستان و شکست هوادار تهران و توقف مس کرمان در بازی با حریفان حتی شانس صعود به صدرجدول را دارد.

حسین زمانی و کمک هایش رحیم حاجیلو و فرزاد ایمان نژاد قضاوت دیدار فجر شهید سپاسی و استقلال خوزستان را برعهده دارند.

در هفته ۱۲ لیگ دسته یک فوتبال باشگاه های کشور فجری ها با ۲ گل رایکا بابل را شکست دادند و استقلال خوزستان مقابل شاهین شهرداری بوشهر با تساوی بدون گل متوقف شد.

انتهای پیام/ت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار