معاون فنی و امور زیربنایی شهرداری سنندج از نصب ۲ راهبند مکانیکی در ۲ ورودی اصلی پیاده‌راه فردوسی سنندج در راستای تسهیل ورود افراد معلول و خودرو‌های امدادی خبرداد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،بهزاد ریحانی‌فرد معاون فنی و امور زیربنایی شهرداری سنندج گفت: وضعیت خیابان فردوسی در گذشته بگونه‌ای بود که تردد برای شهروندان بویژه افراد معلول و سالخورده به دلیل ازدحام جمعیت، تردد خودرو‌های سواری و عدم مناسب سازی این خیابان بسیار سخت و دشوار بود.

او افزود: تردد موتورسیکلت در این پیاده‌راه یکی از مواردی بود که می‌توانست برای شهروندان حوادثی را بوجود آورد که در راستای رفع این مشکل با نصب راهبند، ورودی تمام معابر منتهی به پیاده راه فردوسی مسدود شده بگونه‌ای که موتورسواران نتوانند وارد این پیاده راه شوند.

ریحانی‌فرد با اشاره به نصب ۲ راهبند مکانیکی در ۲ ورودی اصلی پیاده‌راه فردوسی در میدان آزادی و انقلاب گفت: افراد توانخواه با ویلچر‌های برقی، کالسکه و همچنین خودرو‌های امدادی می‌توانند از ۳ ورودی اصلی این میدان وارد پیاده‌راه فردوسی شوند.

معاون فنی و امور زیربنایی شهرداری سنندج بیان کرد: معلولان با ویلچرعادی هم علاوه بر این ۲ مسیر می‌توانند از دیگر راهبند‌های فلزی تعبیه شده در مسیر، وارد پیاده راه فردوسی شوند.

شهر سنندج مرکز استان کردستان با حدود ۵۰۰ هزار نفر جمعیت با سه ناحیه شهرداری اداره می‌شود.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.