شرایط خاص چهار و محال و بختیاری برق رسانی را مشکل کرده است اما نیروهای پرتلاش سختی را به جان خریده اند تا خانه های روستایی با نور برق روشن شوند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، برق‌رسانی به روستاهای سخت‌گذر چهارمحال و بختیاری در شرایط اعمال تحریم‌های ظالمانه علیه جمهوری اسلامی و مشکلات اقتصادی کشور، با سرعت قابل توجهی انجام شد و باعث خرسندی روستاییان و حتی شهرنشینان از اقدامات و فعالیت‌های دولت‌های یازدهم و دوازدهم شد.

فرهزاد مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق چهارمحال و بختیاری از برق‌رسانی به ۹ روستای این استان گفت: بر این اساس تاکنون۷۴۴ روستا در استان از خدمات برق‌رسانی برخوردار شده است.

فرهزاد افزود: امسال به روستاهای کریم‌آباد، خلیل‌آباد خاکی و قلعه خاکی در شهرستان شهرکرد، روستاهای منصورآباد، تنگه هونی، سربیشه، چشمه‌قاسم و نازی در شهرستان کوهرنگ و روستای دره‌گرم در شهرستان لردگان برق‌رسانی شده است.

او تصریح کرد: بر این اساس در حال حاضر ۹۹.۵ درصد خانوارهای روستایی استان از خدمات برق‌رسانی برخوردار شده‌اند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق چهارمحال و بختیاری در ادامه با اشاره به اقدامات این شرکت برای مدیریت مصرف برق استان در فصل زمستان، افزود: پس از آنکه در روزهای گذشته مصرف برق در استان تا حدودی از حد استاندارد فراتر رفت و منجر به خاموشی برخی نقاط شد، اما در حال حاضر مصرف برق متعادل شده است و این موضوع می‌طلبد مردم در مصرف برق ۱۰ درصد صرفه‌جویی کنند.

هم‌اکنون در استان ۳۸۰ هزار مشترک در بخش‌های خانگی، عمومی، کشاورزی، صنعتی، روشنایی معابر و سایر مصارف در استان برق مصرف می‌کنند که بخش خانگی ۸۴ درصد مشترکان را تشکیل می‌دهند.

انتهای پیام/پ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۳۰ ۱۹ بهمن ۱۳۹۹
خسته نباشید بعد 42سال افتخارم میکنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۳۴ ۱۹ بهمن ۱۳۹۹
؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۴۰ ۱۸ بهمن ۱۳۹۹
خسته نباشید بعد از 42 سال ؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۱۸ ۱۸ بهمن ۱۳۹۹
واقعا زحمت کشیدید بعد ۴۰سال
آخرین اخبار