فرماندار گفت: با حمایت‌های ویژه دولت و به همت شرکت گاز استان فارس بیش از ۳۳۰ کیلومتر شبکه داخلی گاز در خاش اجرا شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، صاحب گل صالحی فرماندار خاش گفت: برای اجرای پروژه گازرسانی بیش از ۷۰۰ میلیارد تومان در کمتر از یکسال هزینه شده است.

اوبیان کرد: پروژه خط لوله ۲۰ و ۱۶ اینچی گاز ایرانشهر، پالیزان به خاش به روش EPC به همت شرکت مهندسی و توسعه گاز ایران، شرکت مهندسان مشاور هراز راه و شرکت انهار نیز به طول حدود ۱۵۰ کیلومتر از سال قبل آغاز و هم‌اینک ۲۸ کیلومتر آن باقی‌مانده و امید می‌رود تا پایان دولت به بهره‌برداری برسد.

فرماندار خاش گفت: برای اجرای این پروژه افزون‌بر ۱۶۰ میلیارد تومان هزینه شده است.

او بیان کرد: گازرسانی به شهر‌های پالیزان و ایرندگان خاش از طریق ساخت خط لوله ۲۰ اینچی به طول ۱۰۴ کیلومتر و ساخت ایستگاه فرستنده و گیرنده توپک ۲۰ اینچ و ۶ ایستگاه شیر بین راهی و یک ایستگاه تقلیل فشار گاز به ظرفیت ۳۰ هزار متر مکعب و گازرسانی به شهر خاش با خط لوله ۱۶ اینچ به طول ۴۱ کیلومتر و ساخت ایستگاه فرستند و گیرنده توپک ۱۶ اینچ و سه ایستگاه شیر بین راهی و یک ایستگاه تقلیل فشار به ظرفیت ۱۰۰ هزار متر مکعب در حال انجام است.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار