عملیات احداث جاده سلامت (ادامه جاده سلامت کوی فرهنگیان به سمت پل رسالت و پل کوی شهدا) اندیمشک آغاز شد.

شریفی فر شهردار اندیمشک در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: عملیات احداث جاده سلامت (ادامه جاده سلامت کوی فرهنگیان به سمت پل رسالت و پل کوی شهدا) و احداث پارک و پیاده رو حاشیه کمربند سرقی جنب میدان سد دز، رنگ آمیزی و نصب علائم ترافیکی میدان تازه تاسیس انتهای بلوار شهدای نیروی انتظامی جنب کمربندی شرق از سوی شهرداری آغاز شد،

او بیان داشت: لکه گیری و آسفالت خیابان های امام، آزادی، هدایت، بخارایی، شریعتی، بهشتی و ناصر قلاوند کوی لور با کمک پرسنل شهرداری انجام شد همچنین با حضور جمعی از مسئولان اندیمشک نهضت بزرگ درختکاری با هدف ایجاد فضای سبز شهری، توسعه و گسترش شهری سبز در این شهرستان آغاز شد.

شریفی فر با اشاره به ترویج امر نهالکاری بین مردم، افزود: در افتتاحیه این طرح یک هزار نهال به نیت یک هزار شهید اندیمشک در پارک بزرگ این شهرستان با حضور مردم و مسئولان و رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی برگزار شد.

شهردار اندیمشک ادامه داد: پس از کاشت این تعداد نهال در پارک بزرگ، ۷ خودرو نیسان شهرداری اندیمشک در مناطق هفت گانه شهری به توزیع نهال میان مردم پرداختند.

انتهای پیام/م

برچسب ها: نهال کاری ، فضای سبز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
زهرا طاهری
۰۹:۵۰ ۱۸ بهمن ۱۳۹۹
اول جاده های شهری و بین شهری و روستایی بسازید، بعد به فکر جاده سلامت باشید، ماشین ها از نظر فنی داغون شدن ازبس که میوفتن تو چاله ها و دست اندازها