استادیوم ۲۵۰۰ نفری چمن مصنوعی فوتبال روستای نوریاب پاوه توسط وزیر ورزش و جوانان بصورت ویدیو کنفرانس افتتاح شد.

به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،  مسعود سلطانی فر وزیر ورزش وجوانان در مراسم افتتاح این پروژه که عصر امروز (۱۷ بهمن) با حضور استاندار و جمعی از مسئولین استان برگزار شد، مردم پاوه را مردمانی مقاوم و ولایتمدار خواند و گفت: این مردم در ایام دفاع مقدس جانفشانی زیادی را از خود نشان دادند و اکنون نیز باید امکانات زیرساختی لازم را برای آن‌ها فراهم کنیم.

صابر رحیمی مدیرکل ورزش وجوانان استان کرمانشاه هم زیربنای پروژه استادیوم ۲۵۰۰ نفری نوریاب پاوه را ۵۴۶۰ متر مربع اعلام کرد و گفت: برای احداث این پروژه چهار میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان اعتبار هزینه شده است.

او افزود: زمین چمن مصنوعی روستای نوریاب پاوه تا پیش از احداث یک زمین خاکی بلااستفاده بود که با توجه به موقعیت خوبی که داشت و بنا به نیاز جوانان پاوه‌ای بازسازی آن را از یکی دو سال پیش شروع کردیم.

مدیرکل ورزش وجوانان استان بیان کرد: استادیوم ۲۵۰۰ نفری چمن مصنوعی فوتبال پاوه مشتمل بر بخش‌هایی همچون زمین، سکوی تماشاگران، پیست دوومیدانی، رختکن، پارکینگ  است.

پرویز ایده پور فرماندار پاوه هم در یک ارتباط ویدئوکنفرانسی گزارشی از وضعیت زیرساخت‌های ورزشی این شهرستان ارائه کرد و گفت: بعد از زلزله سال ۱۳۹۶ هرچند که شهرستان پاوه در کانون زلزله قرار نداشت، اما خوشبختانه با حمایت‌های استاندار و مدیرکل ورزش و جوانان استان، احداث تعدادی پروژه از جمله پنج پروژه ورزشی در دستورکار قرار گرفت.

به گفته این مسئول، علاوه بر استادیوم ورزشی روستای نوریاب، دوسالن ورزشی، زمین‌های ورزشی روباز فوتبال شهر بانه وره و روستای قوری قلعه هم از جمله پروژه‌هایی هستند که دراین مدت احداث شده است.

دراین مراسم همچنین از خانواده مدلل از خیرین ورزشی استان کرمانشاه تجلیل شد.

انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.