۱۵ زمین روباز چمن مصنوعی در محلات کم برخوردار کرمانشاه از محل کمک خیرین ورزش‌یار، با حضور وزیر ورزش و جوانان افتتاح شد.

به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،  مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان گفت: چهار سال قبل تعداد زمین‌های چمن مینی فوتبال کشور حدود ۳۰۰ زمین بود که اکنون به دو هزار مورد رسیده و تاثیر احداث این زمین‌های چمن را تا چند سال آینده در توسعه فوتبال کشور خواهیم دید.

او افزود: احداث این زمین‌ها در بروز استعداد‌های فوتبالی کشور خصوصا در منطق محروم و دورافتاده و روستا‌ها بسیار موثر خواهد بود.

فرشاد رشیدی مسئول دفتر فنی اداره کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه اظهار کرد: بهمن پارسال برای اولین بار در تاریخ ورزش استان، شاهد کلنگ زنی تعدادی پروژه ورزشی بودیم که اعتبار ساخت آن‌ها از محل کمک خیرین ورزش یار تامین شده بود.

او بیان کرد: این پروژه‌ها ۱۵ زمین روباز چمن مصنوعی بود که عموما در محلات کم برخوردار و حاشیه نشین کرمانشاه احداث می‌شدند.

مسئول دفتر فنی اداره کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه اعتبار هزینه شده برای این پروژه‌ها را حدود یازده میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان اعلام کرد و گفت: برای احداث هر کدام از این زمین‌ها بصورت میانگین ۷۰۰ میلیون تومان اعتبار هزینه شده است.

او افزود: مساحت این تعداد زمین حدود ۱۶ هزار و ۲۰۰ متر مربع است و علاوه بر زمین، ساختمان اداری، رختکن و سرویس بهداشتی نیز در جنب این زمین‌های ورزشی احداث شده است.

رشیدی با بیان اینکه ترویج و توسعه فرهنگ ورزش و سلامتی می‌تواند مانع از سوق یافتن جوانان این محلات به سمت آسیب‌های اجتماعی شود، گفت: همچنین امیدواریم با احداث این تعداد زمین ورزشی علاوه بر ایجاد شور و نشاط و پویایی در محلات کم برخوردار شهر، بتوانیم استعداد‌های وررشی این محلات را به منظور قهرمان پروری شناسایی کنیم.

انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.