مدیر مرکز بیماری‌های واگیر مرکز بهداشت استان اصفهان گفت: ۱۰۰ هزار دُز واکسن آنفلوآنزا در استان اصفهان توزیع شده و همچنان امکان توزیع این واکسن وجود دارد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، رضا فدایی مدیر مرکز بیماری‌های واگیر مرکز بهداشت استان اصفهان با اشاره به اینکه انجام واکسیناسیون آنفلوآنزا در استان اصفهان تأثیرات خوبی را به جای گذاشت اظهار کرد: در استان اصفهان  امسال  ۱۰۰ هزار دُز واکسن توزیع شد.

او افزود: این واکسن‌ها در اختیار گروه‌های پر خطر از جمله کادر درمان، بیماران سرطانی، بیماران نقص ایمنی، ساکنان مراکز شبانه روزی بهزیستی، مددجویان زندان‌های استان و … قرار گرفت.

ابتلای یک نفر به آنفلوآنزا در اصفهان

مدیر مرکز بیماری‌های واگیر مرکز بهداشت استان اصفهان با بیان اینکه  امسال  با همکاری مردم تعداد مبتلایان به آنفلوآنزا به شدت کاهش یافت، اضافه کرد: تاکنون تنها یک مورد مثبت آنفلوآنزا در استان اصفهان شناسایی شده است.

او با بیان اینکه در حال حاضر واکسن آنفلوآنزا برای استفاده افراد موجود است، تصریح کرد: چنانچه افراد نیاز به تزریق واکسن داشته باشند به صورت رایگان در اختیار آن‌ها قرار می‌گیرد.

احتمال شیوع آنفلوآنزا در استان اصفهان وجود دارد

فدایی با بیان اینکه همچنان احتمال شیوع آنفلوآنزا در استان اصفهان وجود دارد، اضافه کرد: این در حالی است که خوشبختانه تاکنون شرایط خوبی را داشته باشیم.

او با اشاره به افزایش مختصر شیوع کرونا در استان اصفهان ابراز داشت: در برخی از شهرستان‌ها شرایط به نارنجی شدن نزدیک شده و امیدواریم با جدی گرفتن شیوه نامه ها شرایط بهبود یابد.

منبع:مهر


انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار