جانشین معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کاشان از تحویل شش هزار و ۵۵۹ دوز واکسن آنفلوانزا به مجموعه تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی کاشان خبرداد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،مهدی دلاوری جانشین معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کاشان، با بیان اینکه از ۱۵ شهریور ماه تاکنون از مراکز تهیه و توزیع موادغذایی منطقه کاشان ۸۵۰ بازدید شده است، اظهار کرد: در این مدت ۱۶۲ بازدید مشترک با ادارات، معرفی هفت متخلف به مراجع قضائی و پلمب سه واحد متخلف از جمله اقدامات گروه مهندسی بهداشت محیط کاشان بوده است.

او ادامه داد: برگزاری جلسات آموزشی هیئت‌های مذهبی، مدیران بهداشت مدارس، امام جمعه و نماینده، ولی فقیه و شورای ائمه جماعت و تذکر به ۲۸۰ واحد صنفی از دیگر فعالیت‌های گروه مهندسی بهداشت محیط منطقه کاشان است.

جانشین معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کاشان با اشاره به تحویل شش هزار و ۵۵۹ دوز واکسن آنفلوانزا به مجموعه تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی کاشان، تصریح کرد: از این تعداد واکسن ۷۹۰ واکسن در بیمارستان‌ها، دو هزار و ۹۱۲ مورد در مراکز خدمات جامع سلامت و پایگاه سلامت، ۷۱۰ مورد برای زنان باردار، ۱۴۸ مورد برای بیماران خاص و ۱۵ مورد برای سایر گروه‌ها و در مجموع تاکنون دو هزار و ۲۴ واکسن در منطقه کاشان توزیع شده است.

او خاطرنشان کرد: همچنین هشت هزار و ۱۹۵ بازدید از کارگاه‌های تولیدی، ۵۳ بازدید از بیمارستان‌ها، مراکز پزشکی و درمانی، ۸۹ مورد از جایگاه‌های سوخت، ۴۵ مورد از معادن، ۱۸۰ مورد از ادارات، بانک‌ها و خدمات عمومی صورت گرفته است.

دلاوری اضافه کرد: در راستای رعایت دستورالعمل‌های مقابله با شیوع کرونا  در منطقه کاشان تاکنون برای هفت هزار و ۶۱۴ کارگاه اخطاریه صادر شده است و ۱۷ کارگاه نیز به دادگاه معرفی شده‌اند.

او با توضیح اینکه تعداد کارگاه‌های سنتی قالی‌بافی در کاشان زیاد است، تاکید کرد: دستورالعمل پیشگیری و کنترل ویروس کرونا در این کارگاه‌ها توسط گروه مهندسی بهداشت حرفه‌ای معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کاشان تهیه شده و در حال اجراست.

منبع:ایمنا

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.