سرمربی تیم فولاد خوزستان درباره دیدار این تیم مقابل صنعت نفت آبادان توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، جواد نکونام سرمربی تیم فولاد خوزستان در کنفرانس مطبوعاتی بعد از بازی مقابل صنعت نفت آبادان اظهار کرد: قبل از هر چیز یک بار دیگر درگذشت مهرداد میناوند و علی انصاریان عزیز را به همه مردم و جامعه ورزش تسلیت می‌گویم و امیدوار خدا به خانواده‌های این عزیزان صبر دهد و انشالله شر ویروس کرونا از جامعه ما کنده شود و بتوانیم زندگی عادی را داشته باشیم.

در ارتباط با این مسابقه، به تیم خودمان و همچنین تیم صنعت نفت  به خاطر این بازی که انجام دادند تبریک می‌گویم چرا که بازی جسورانه‌ای را از ۲ تیم دیدیم.

او ادامه داد: تیم ما امروز می‌توانست برنده شود، اما درباره صحنه گل تیم نفت من درست آن صحنه را ندیدم و داور گفت که کمک اشتباه تصمیم گرفته است درکل این که اول گل را مردود اعلام کنند و بعد سالم، باعث شد ما هم کمی اعتراض کنیم. به هرحال شاید داوران زود تصمیم گرفته اند و یا از بیرون به آن‌ها اعلام کردند ما هم متوجه نشدیم که چه اتفاقی افتاده است.

نکونام ادامه داد: تیم ما نیمه اول شروع خوبی داشت و موقعیت‌هایی هم ایجاد کرد، اما هر چه از بازی گذشت به خاطر شرایط ۲ تیم در جدول بازی حساس‌تر شد، ولی ما کنترل بازی را در اختیار داشتیم توانستیم روی ضربات ایستگاهی و اوت دستی موقعیت‌هایی هم ایجاد کنیم.

نکونام گفت: بازی که تیم ما در نیمه دوم انجام داد نشان داد که برای پیروزی به اینجا آمده ایم و قصد داشتیم تیم با کیفیت صنعت نفت را در زمین خودش شکست دهیم.

نکونام درارتباط با وقت‌های اضافه این بازی گفت: ما اعتقاد داشتیم که وقت اضافه این بازی نباید ۶ دقیقه باشد چرا که مصدومیت‌های زیادی این بازی داشت و معتقدیم داور می توانست حتی ۱۰ دقیقه هم وقت اضافه اعلام کند.

جواد نکونام درباره اخطاری که در این مسابقه از داور بازی دریافت کرد گفت: نه داور بلکه هیچ شخصی نمی‌تواتند به دیگری توهین کند. داور این بازی به من می‌گوید، برو بشین سر جات، من از ناظر سوال کردم که آیا داور اجازه این گونه صحبت کردن را دارد، که آن‌ها از من عذر خواهی کردند.

او ادامه داد: من به سمت این داور رفتم او این صحبت را مطرح کرد و به من کارت زرد داد. امیدوارم کمیته داوران از ناظر بازی درباره این اتفاق سوال کنند و حتما با این داور برخورد کنند.

او افزود: قضاوت این داور ضعیف بود و هر ۲ تیم نیز ناراضی بودند و قضاوت چنین مسابقه‌ی حساسی با توجه به شرایط ۲ تیم در جدول برای این داور بسیار سخت بود. داور این بازی تیم ما را از جریان مسابقه با خطا‌هایی که می‌گرفت خارج می‌کرد و با اعتراض تیم حریف دیگر هیچ خطایی را نمی‌گرفت. متاسفانه داور قضاوت بدی داشت ما انتظار داشتیم داوری قوی در حد این ۲ تیم قضاوت بازی را داشته باشد.


بیشتر بخوانید 


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار