پیشکسوت فوتبال خوزستان درباره شرایط تیم فولاد در لیگ برتر توضیحاتی را ارائه داد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، عزیز فریسات کاپیتان سابق تیم فولاد خوزستان در خصوص دیدار این هفته فولاد برابر پیکان و عملکرد این تیم در طول مسابقات لیگ برتر گفت: فولاد در دیدار مقابل پیکان عملکرد خوبی داشت و من آمار مسابقه را می‌دیدم که تیم پیکان یک شوت در چارچوب هم نداشت، فکر می‌کنم اگر بازیکنان فولاد دقت می‌کردند می‌توانستند پیروز شوند. به هر حال این بازی به پایان رسید و تیم در وضعیت خوبی در جدول است، باید تیم حمایت شود چرا که مانند فصل قبل که سهمیه آسیایی گرفت، امسال نیز می‌تواند یک موفقیت به دست بیاورد. این تیم مال مردم خوزستان و هواداران است و موفقیت آن برای هواداران است و قطعا با حمایت و البته تلاش مجموعه می‌توانیم جایگاه تیم را در جدول بالاتر ببینیم.

وی در خصوص دیدار تیم فولاد نوین در برابر شهرداری همدان در لیگ دسته دوم فوتبال کشورمان گفت: روز گذشته برد خوبی را به دست آوردیم، باید خیلی زودتر این پیروزی به دست می‌آمد، اما خب اشتباهات کوچک باعث می‌شد که نتوانیم پیروز شویم. به هرحال تیم ما بازی خوبی  انجام داد و علی‌رغم استرسی که بازیکنان داشتند، توانستیم بازی را به خوبی کنترل کنیم. روز گذشته چهار دفاع و دروازه‌بان ما به همراه ۵ بازیکن دیگر که به میدان رفتند، از بازیکنان زیر ۲۳ سال بودند. ما یک تیم جدید را ساخته‌ایم و به آکادمی تکیه کرده‌ایم تا بتوانیم پلی برای ورود بازیکنان خوب آکادمی به بزرگسالان باشیم.

فریسات گفت: اکنون در تیم ما تنها ۲ بازیکن غیر بومی و محصول آکادمی وجود دارد، ما تلاش کرده‌ایم که یک نسل خوب را تربیت کنیم و باعث شویم بازیکنان آکادمی در لیگ دسته دوم بتوانند تجربه آموزی کنند. اگرچه بازی دادن به جوانان صبر و تحمل می‌خواهد، اما من و کادرم این مهم را قبول کرد‌ه‌ایم چرا که سیاست باشگاه در فصل جاری برای تیم فولادنوین همین است. از کار با جوانان لذت می‌بریم و روز گذشته با بردی که کسب کردیم این جوانان روحیه دو چندان گرفته‌اند و قطعا در ادامه لیگ با تجربه‌تر و آزموده‌تر خواهند شد.


بیشتر بخوانید 


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار