فرماندار شهرستان مبارکه گفت: ۵۶ طرح عمرانی با یک هزار و ۵۱ میلیارد تومان اعتبار همزمان با دهه مبارک فجر در شهرستان مبارکه به بهره برداری رسید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، اصغر هدایت فرماندار شهرستان مبارکه گفت: از مجموع ۵۶ طرح، ۲۲ طرح با هزینه ۱۱.۹ میلیارد تومان مربوط به شهرداری‌ها و هفت طرح با ۲.۶ میلیارد تومان مربوط به دهیاری‌های شهرستان مبارکه است.

او با بیان اینکه بخش خصوصی ۹۰ درصد طرح‌های شهرستان مبارکه را اجرا کرده است ادامه داد: طرح‌های قابل بهره برداری هم در بخش صنعت این شهرستان وجود دارد که بیش از ۹۵۰ میلیارد تومان برای آن‌ها هزینه شده است.

فرماندار شهرستان مبارکه اظهار کرد: ایام الله دهه فجر یکی از بهترین فرصت‌ها برای ارائه خدمات نظام مقدس جمهوری اسلامی به مردم است که علاوه بر ایجاد نشاط و امید در جامعه، خدمات دولت و نظام را به مردم معرفی می‌کند.

او اضافه کرد: طرحهای بهره برداری شده این شهرستان در عرصه‌های مختلف شهری مانند پارک محله‌ای تا زیرساخت‌های ارزشمندی نظیر فیبر نوری اینترنت پرسرعت منازل است.

هدایت با بیان اینکه زمینه و بستر فعالیت بخش خصوصی در این شهرستان به خوبی فراهم شده است خاطرنشان کرد: از سرمایه گذارانی که می‌توانند با اجرای طرحهای مشارکتی و سرمایه گذاری به رفع مسائل ومشکلات این شهرستان کمک کنند دعوت بعمل می‌آوریم و با آغوش باز از آن‌ها استقبال می‌کنیم.

فرماندار شهرستان مبارکه با بیان اینکه طرح‌های شهرداری مبارکه نیز به بهره برداری رسید یادآور شد: این پروژه‌ها در قالب زمین چمن مصنوعی، پارک محله‌ای و روان سازی و بهسازی مسیر‌ها ومعابر بود.

او اضافه کرد: عملیات اجرایی فیبر نوری شهرستان برای اینترنت پر سرعت خانگی با بیش از ۵۶ میلیارد تومان اعتبار توسط بخش خصوصی آغاز شد که تا چهارماه آینده به بهره برداری می‌رسد.

شهرستان مبارکه با جمعیت حدود ۱۵۳ هزار نفر در فاصله نزدیک به ۴۵ کیلومتری جنوب غربی اصفهان واقع شده است.

منبع:ایرنا

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار