۴ طرح شامل یادمان شهدای گمنام، پارک ساحلی شهر و شهر برف انبار با اعتباری بالغ بر ١٩ میلیارد ریال امروز با حضور مسوولان استانی در شهرستان فریدونشهر به بهره برداری رسید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، در پنجمین روز از ایام الله مبارک دهه فجر حیدر قاسمی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان به همراه مدیرکل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری و تعدادی از مدیران استانی به منظور افتتاح طرحهای دهه فجر به شهرستان فریدونشهر سفر کرد.

قاسمی در بدو ورود به شهرستان فریدونشهر با حضور در گلستان شهدای همیشه جاوید شهر برف انبار به مقام شامخ شهدای همیشه جاوید این شهر ادای احترام کرد.

فریدونشهر با ۳۶ هزار نفر جمعیت در ۲۰۰ کیلومتری غرب استان اصفهان و در بلندترین نقطه استان و حتی کشور قرار دارد که بیشترین بارندگی را دارد و جزو مناطق کم‌برخودار کشور است.

منطقه سخت‌گذر و کم‌برخوردار پیشکوه و پشتکوه با جمعیت ۶ هزار نفر در این شهرستان قرار دارد که برغم اقدامات انجام شده در هفت سال اخیر هنوز نیازمند توجه خاص و ویژه مسئولان استانی و ملی است.

این شهرستان یکی از مناطق ییلاقی عشایر محسوب می‌شود که روزگار بهار و تابستان را در این منطقه سپری می‌کنند و در تولید فرآورده‌های خام دامی نقش مهم و اثرگذاری در اقتصاد استان دارد.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.