معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان گفت:در حال حاضر سه شهرستان استان کردستان مشمول وضعیت زرد کرونا شده است و این مهم لزوم رعایت جدی دستورالعمل‌های بهداشتی را گوشزد می‌کند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،محمدابراهیم زارعی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان گفت: هم اکنون وضعیت شیوع ویروس کرونا در سه شهرستان سنندج، کامیاران و سقز به علت عدم تداوم رعایت مسائل بهداشتی از سوی برخی افراد به حالت زرد برگشته است.

او افزود:بر اساس رنگ‌بندی وزارت بهداشت، خطر کرونا در وضعیت زرد، متوسط است و قوانین وضعیت آبی و زرد شبیه هم است.

معاون سیاسی،امنیتی و اجتماعی استاندارکردستان گفت:وضعیت شیوع کرونا در اواخر دی و اوایل بهمن ماه در تمام شهرستان‌های استان به رنگ آبی با خطر کم درآمده بود .

او بیان کرد: در ابتدای آذر بواسطه داشتن ۶ شهرستان قرمز و چهار شهرستان نارنجی، وضعیت این استان از نظر شیوع ویروس کرونا در مجموع قرمز بود که با اعمال طرح جامع محدویت‌های پویا ستاد ملی مقابله با ویروس کرونا هم اکنون این وضعیت حالت بهتری از آن موقع است.

زارعی به رعایت دستورالعمل های بهداشتی در استان اشاره کرد و گفت: هر چقدر رعایت دستورالعمل ها پایین بیاید میزان ابتلاء فزایش پیدا می‌کند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.