استاندار بوشهر گفت: با کار‌ها و تصمیمات دولت، در آینده همه مشعل‌ها در پارس جنوبی جمع‌آوری و آسمان در منطقه پارس جنوبی آبی می‌شود.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، عبدالکریم گراوند استاندار بوشهر در مراسم افتتاح طرح‌های دهه فجر در شهرستان کنگان بیان کرد: با کار‌ها و تصمیمات دولت، در آینده همه مشعل‌ها (فلر‌ها) در پارس جنوبی جمع‌آوری می‌شوند و این منطقه عاری از آلایندگی و آسمانش آبی خواهد شد.

او ادامه داد: بی‌شک توسعه صنعتی پارس جنوبی یکی از افتخارات نظام اسلامی و نشان دهنده همت بالای مردم توانمند ایران اسلامی است که این تمدن بزرگ صنعتی در کنار تمدن تاریخی سیراف شکل گرفته است.

استاندار بوشهر با اشاره به آغاز عملیات جمع‌آوری مشعل‌های پارس جنوبی در دهه فجر امسال، افزود: با تکمیل این طرح یکی از مطالبات به حق مردم پیرامون منطقه پارس جنوبی محقق می‌شود زیرا محیط زیست سالم عاری از آلایندگی مطالبه جدی مردم است.


بیشتر بخوانید


گراوند بر خدمت رسانی مسئولان پارس جنوبی به مردم مناطق پیرامونی به منظور تحقق مسئولیت اجتماعی تاکید کرد و گفت: تاسیسات و صنعت نفت و گاز در عسلویه بهترین و مهمترین دستاورد انقلاب اسلامی در ۴۲ سال گذشته است و امروز پاسدار واقعی این تاسیسات مردم پیرامونی این صنعت هستند.

او بیان کرد: مردم جنوب استان بوشهر به عنوان میزبانانی خوب در خدمت صنعت بوده‌اند و تاکنون هیچ مزاحمتی برای این تاسیسات ایجاد نکرده‌اند به همین دلیل این میزبانان شایسته بهترین‌ها هستند. صنعت هم باید از این مهربانی مردم پاسداری کند و با اجرای طرح‌های عمرانی و مسئولیت‌های اجتماعی به خواسته‌های مردم جامه عمل بپوشانند.

انتهای پیام/ک

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.