مراسم یادواره شهید شاخص غلامرضا صابری با حضور مسئولین و اقشار مختلف مردم با رعایت شیوه نامه های بهداشتی در هادیشهر برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران  جوان از تبریز،صادق احمدی فرماندار شهرستان جلفا گفت:شهدایی مانند شهید مهندس صابری از پایه‌ها و ستون‌های این انقلاب می‌باشند و کاش بتوانیم دینی که به شهدا را داریم ،عطا کنیم.

او افزود:پیدایش انقلاب اسلامی در ایران از عظیم‌ترین و تأثیرگذارترین پدیده‌های سیاسی،اجتماعی و فرهنگی عصر حاضر است.

حجت السلام والمسلمین علی انتظاری امام جمعه هادیشهر نیزبا اشاره به رشادت ها،شجاعت‌ها اخلاق و رفتار و منش شهید صابری گفت:جوانانی مثل شهید صابری برای انقلاب و اسلام جانشان را فدا کردندتا نظام انقلاب اسلامی دست استکبار نیافتد،ولی دشمن در حال حاضر در تلاش هست تا جوانان را از دین سست کنند ،دینی که پایه و اساس انقلاب است.

او افزود:سرمایه گذاری برای بالا بردن معنویت،بصیرت و اعتقاد جوانان نیاز جامعه هست،چون دشمن برعکس این عمل می کند و سرمایه گذاری دراز مدتی را پیش رو گرفته است.

اوگفت:دستاورد‌های انقلاب پایانی ندارد و بزرگترین دستاورد انقلاب که همه دنیا از آن ترس دارند،مردم و بشریت بودند که در مقابل استکبار ایستادند و امید و شجاعت را به تمام ملت‌ها داد و تمام دنیارا بیدار کرد.

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.