امسال در چهارمحال و بختیاری به دلیل شیوع ویروس کرونا، راهپیمایی ۲۲ بهمن به صورت خودرویی و با حضور خانواده‌ها در خودرو برگزار می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، موسی انصاری رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری در جلسه برنامه‌ریزی راهپیمایی ۲۲ بهمن در دفتر امام جمعه شهرکرد گفت: راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال در سراسر استان به دلیل شیوع ویروس کرونا، به صورت خودرویی و با حضور خانواده‌ها در خودرو برگزار می‌شود.

او افزود: با توجه به شرایط فعلی شیوع ویروس کرونا و اهمیت بزرگداشت چهل و دومین فجر انقلاب اسلامی، تجمع مردمی جای خود را به راهپیمایی خودرویی در خیابان‌های اصلی شهر‌های محوری استان خواهد داد.


بیشتر بخوانید


انصاری با اشاره به نقش بی‌بدیل مردم در پیروزی و استمرار انقلاب اسلامی اضافه کرد: راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال متفاوت‌تر از سال‌های گذشته به صورت خانوادگی در استان برنامه‌ریزی شده است.

او ادامه داد: راهپیمایی خودرو‌ها در شهرکرد مرکز استان ساعت ۱۰ صبح از میدان معلم آغاز می‌شود و خودرو‌های تزیین شده با اقلام تبلیغاتی دهه فجر و حمل پرچم جمهوری‌اسلامی ایران به صورت منظم و سازماندهی شده پس از طی مسیر خیابان کاشانی به سمت میدان امام حسین (ع) حرکت خواهند کرد.

انصاری با تاکید بر رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در برگزاری راهپیمایی ۲۲ بهمن افزود: براساس برنامه‌ریزی انجام شده، در هیچ نقطه استان تجمع وجود ندارد و برنامه‌های ۲۲ بهمن در مسیر و انتهای حرکت خودرو‌ها به شکلی ساماندهی می‌شود که فاصله اجتماعی رعایت شود.

او افزود: هم‌اکنون برنامه‌های خوبی در مساجد استان در حال برگزاری است.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار