رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری از برگزاری برنامه‌های گرامیداشت ایام الله دهه فجر در فضای مجازی با توجه به بیماری کرونا در این استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، موسی انصاری رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری در نشست با اعضای کارگروه‌های تخصصی ۲۴ گانه بزرگداشت چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گفت: برنامه های دهه فجر هر ساله با شکوه‌تر از سال قبل برگزار می‌شود و امسال با توجه به شیوع بیماری کرونا شیوه اجرای برنامه‌ها متفاوت است.

او با بیان اینکه امسال راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه و هر گونه تجمع با این عنوان در استان برگزار نمی‌شود افزود: برنامه‌های پاسداشت ایام الله دهه فجر در بستر فضای مجازی، رسانه و محیطی برگزار خواهد شد.


بیشتر بخوانید


او ادامه داد: رژه موتوری ۱۲ بهمن، نورافشانی در شب سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، افتتاح و کلنگ زنی پروژه ها، تهیه کلیپ‌های مرتبط با این ایام، فضاسازی محیطی، همراهی رسانه ها از جمله صدا و سیما  و فعالیت گسترده در بستر فضای مجازی از جمله این برنامه هاست.

انصاری اظهار داشت: استفاده از ظرفیت ها برای پاسداری از آرمان های اسلامی و هویت تاریخی و انقلابی از اهداف گرامیداشت ایام الله دهه فجر است.

انتهای پیام/خ

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار