اولین شمش طلای خراسان جنوبی در کارخانه طلای شادان خوسف رونمایی شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، آخوندی فرماندار خوسف در مراسم رونمایی از اولین شمش طلای خراسان جنوبی در معدن طلای شادان خوسف گفت: امروز به صورت آزمایشگاهی با کمک گروه بزرگ خوارزمی، اولین شمش طلای استان رونمایی شد.

او با اشاره به اینکه شهرستان خوسف قطب معدنی خراسان جنوبی است، افزود: نمونه آزمایشگاهی سه و نیم کیلویی طلا از معدن طلای شادان خوسف استحصال شد.

آخوندی معادن را پیشران توسعه خراسان جنوبی عنوان کرد و گفت: معادن نقش بزرگی در رفع بیکاری و افزایش درآمد خالص منطقه و توسعه دارند.

فرماندار خوسف با اشاره به ایجاد اشتغال مستقیم ۳۰۰ نفر و اشتغال غیر مستقیم ۷۰۰ نفر در کارخانه طلای شادان خوسف بیان کرد: بر اساس ستاد توسعه خاوران پتانسیل‌های منطقه شناسایی و با هماهنگی بین بخشی طوری برنامه ریزی می‌کنیم تا ظرفیت‌های بالقوه و توسعه رقم بخورد.


بیشتر بخوانید


او گفت: سایر معادن طلای خوسف هم به زودی به بهره برداری خواهند رسید.

آخوندی تصریح کرد: به منظور توسعه شهرستان و بر اساس سند توسعه خاوران، تمامی دستگاه‌های اجرایی و مردم برای کمک به سرمایه گذاران در شهرستان خوسف آمادگی کامل دارند تا با همراهی و انسجام بین بخشی توسعه استان و کشور رقم بخورد.

فرماندار خوسف با بیان اینکه زحمات سرمایه گذاران با استحصال شمش طلا نتیجه داد، بیان کرد: قول می‌دهیم با تمام ظرفیت مشکلات معدن را رفع کنیم تا توسعه منطقه رقم بخورد.

انتهای پیام/ ر ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۲۹ ۱۶ بهمن ۱۳۹۹
چقدر خوب