مهم‌ترین حوادث مازندران در روز پنجشنبه ۱۶ بهمن ماه سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، مهم‌ترین حوادث مازندران در روز پنجشنبه ۱۶ بهمن ماه سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

دستگیری قاچاقچیان چوب در شهرستان نور 

سرهنگ علی داداش تبار فرمانده انتظامی شهرستان نور گفت: در کسب خبری مبنی بر قاچاق چوب و محصولات جنگلی توسط قاچاقچیان در یکی از مناطق جنگلی این شهرستان، موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت.

او افزود: با توجه به این که به دلیل حضور ماموران در منطقه قاچاق چوب به وسیله خودرو برای قاچاقچیان غیر ممکن شده بود، این افراد با استفاده از اسب اقدام به حمل چوب و محصولات جنگلی در این منطقه می‌کردند.

سرهنگ داداش تبارگفت: در این عملیات متهمان با مشاهده ماموران از محل متواری و در بازرسی از محل ۴ تن چوب جنگلی قاچاق کشف شد.

او افزود: در این راستا ۹ راس اسب متعلق به قاچاقچیان توقیف و پس از هماهنگی‌های قضائی، به محل مناسب از پیش تعیین شده هدایت شدند.

توقیف موتورسنگین ۶ میلیارد ریالی در نور

سرهنگ علی داداش تبار فرمانده انتظامی شهرستان نور گفت: به منظور برقراری نظم و امنیت اجتماعی، طرح عملیاتی برخورد با موتورسیکلت سواران متخلف در این شهرستان به اجرا در آمد.

او افزود: در اجرای این طرح ماموران یگان امداد شهرستان یک دستگاه موتورسیکلت قاچاق را حین تردد در این شهرستان مشاهده و متوقف کردند.

سرهنگ داداش تبار ارزش این موتورسیکلت قاچاق را برابر نظر کارشناسان بالغ بر ۶ میلیارد ریال عنوان و گفت: راکب این موتورسیکلت نیز دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در ساری

سرهنگ ناصر علی صفر پور فرمانده انتظامی شهرستان ساری گفت: به منظور پاکسازی نقاط آلوده و مقابله با توزیع کنندگان موادمخدر، سارقان و مجرمان سابقه دار، طرح عملیاتی ارتقاء امنیت اجتماعی در مناطق آلوده و جرم‌خیز حوزه استحفاظی کلانتری ۱۱ به اجرا در آمد.

او افزود: در اجرای این طرح، ماموران با هماهنگی قضائی و در عملیاتی ضربتی موفق به شناسایی و دستگیری ۲۰ متهم به سرقت، ۱۶ عامل تهیه و توزیع مواد مخدر و ۳۴ نفر از متهمان تحت تعقیب مرجع قضائی در حوزه استحفاظی شدند.

سرهنگ صفرپورگفت: در اجرای این طرح ۲ کیلوگرم انواع مواد مخدر، ۲ دستگاه خودرو، ۲ دستگاه موتور سیکلت، ۳ تن چوب قاچاق، ۳۰۰ متر کابل شبکه‌های برق و مخابرات، ۵ دستگاه مانیتور و ۱۰ دستگاه تلفن همراه سرقتی کشف شد.

کشف ۱۰ تن چوب جنگلی قاچاق در آمل

سرهنگ ذات الله رضوانی فرمانده انتظامی شهرستان آمل گفت: به منظور جلوگیری از قاچاق چوب و فراورده‌های منابع طبیعی طرح مقابله با قاچاقچیان چوب در این شهرستان به اجرا در آمد.

او افزود: در اجرای این طرح، ماموران انتظامی و عوامل جنگلبانی این شهرستان با اجرای طرح کنترل محور مواصلاتی در منطقه آغوزبن موفق به توقیف ۲ خودروی کامیون حامل چوب در این منطقه شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان آمل از کشف ۱۰ تن چوب جنگلی قاچاق به ارزشی بالف بر ۲۵۰ میلیون رلا در بازرسی از این خودر‌ها خبر داد و گفت: ضمن تحویل محصولات قاچاق کشف شده به اداره منابع طبیعی، متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار