فرمانده قرارگاه جهادی ناحیه مقاومت بسیج امام حسین (ع) اهواز از توزیع یک تن مرغ بین خانوار‌های کم برخوردار منطقه غرب در قالب طرح نهضت کمک مومنانه خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، پاسدار احمد ویسی پور فرمانده قرارگاه جهادی ناحیه مقاومت بسیج امام حسین (ع) اهواز گفت: به منظور گرامیداشت ایام الله دهه مبارک فجر و یاد شهدای انقلاب، مرحله اول نهضت کمک مومنانه در غرب اهواز اجرا شد.

او با بیان اینکه در این مرحله بیش از یک تن مرغ، بسته بندی و به یک هزار و ۲۰۰ خانواده کم برخوردار و آسیب دیده از کرونا در منطقه مذکور اهدا شد، افزود: همچنین در دهه مبارک فجر قرار است با همکاری نانوایان خیر این کلانشهر، ۳۵ هزار قرص نان در منطقه غرب اهواز میان خانوار‌های نیازمند توزیع شود.

پاسدار احمد ویسی پور با بیان اینکه مرحله دوم طرح نهضت کمک مومنانه در روز‌های آتی اجرا می‌شود، اظهار داشت: در این مرحله توزیع بسته‌های معیشتی و بهداشتی در دستور کار قرار دارد.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
یا زهرا
۱۲:۱۶ ۱۶ بهمن ۱۳۹۹
دست همگی درد نکنه که به فکر نیازمندان هستید ولی مشکل نیازمندان باید از ریشه حل بشه، خیلی ها بیکارن، از بس همه چی گرون شده، مردم قدرت خرید ندارن، تا چه زمانی قراره این کمک های مومنانه ادامه پیدا کنه؟ مگر یک مرغ یا یک کیسه برنج واسه چند روز یک خانواده کافیه؟ مسئولان فکری به حال بیکاری و گرونی کنن