مدیر موسسه کریم آل طه (ع) شهرستان بندر ماهشهر گفت: به همت خیرین و نیکوکاران این شهرستان، گوشت گرم گوسفند و مرغ بین نیازمندان توزیع شد.

باسم آلبوغبیش مدیر موسسه کریم آل طه (ع) شهرستان بندر ماهشهر در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: یک راس گوسفند و ۹۳ عدد مرغ در قالب قربانی اول ماه صفر به همت خیرین و عزاداران حسینی این شهرستان ذبح شد و بین نیازمندان توزیع شد.

او ضمن قدردانی از همه خیرین و نیکوکاران بخاطر مشارکت در این امر خداپسندانه افزود: گوشت و مرغ تهیه شده به ۴۳ خانواده نیازمند در شهرک شهید رجایی، ۳۵ خانواده در شهرک شهید مدنی و ۱۵ خانواده در سایر مناطق شهرستان ماهشهر اهدا شد.

آلبوغبش بیان داشت: با توجه به شرایط اقتصادی، افزایش قیمت‌ها و شیوع ویروس منحوس کرونا، بسیاری از خانواده‌ها برای تامین مایحتاج خود دچار مشکل شده اند و توانایی تهیه موادغذایی را ندارند، ضمن اینکه برخی نیز شغل خود را از دست داده اند و آز آنجاییکه نیکوکاران و خیرین همراه همیشگی موسسه‌های خیریه هستند و ما را در تحقق اهداف خود که همان توانمندسازی نیازمندان است، یاری می‌کنند.

قربانی کردن و توزیع نذورات به مناسبت‌های مختلف از جمله ماه محرم و صفر رسمی خداپسندانه و دیرینه بین مسلمانان و شیعیان است و امسال با شیوع ویروس کرونا، توزیع کمک‌های مردمی شامل؛ موادغذایی، گوشت و مرغ، برنج و... بین نیازمندان افزایش یافت.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۰
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
لیلا نصاری
۱۶:۲۲ ۰۹ آبان ۱۳۹۹
سلام من ۱۱ سال ازدواج کردم وشوهرم بیکاره زندگیمون به سختی میگذره واسه خاطر خدا هم که شده اگه میتونین کاری برامون بکنین ممنون میشم متشکر از لطف شما