محیط گفت: ۲ هزار پرس غذای گرم در قالب طرح اطعام حسینی بین نیازمندان و ایتام بندر امام خمینی (ره) توزیع شد.

سمیه محیط معاون حمایتی و توانمندسازی کمیته امداد بندر امام خمینی (ره) در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، با بیان اینکه خیران و مردم نوعدوست و سخاوتمند به مناسبت‌های مختلف اقدام به اهدای کمک‌های نقدی و غیرنقدی، بسته‌های غذایی، پوشاک و لوازم التحریر می‌کنند، گفت: ۲ هزار پرس غذای گرم در قالب غذای نذری و طرح اطعام حسینی بین نیازمندان، ایتام و مددجویان کمیته امداد این نهاد توزیع شد.

او با بیان اینکه توزیع نذری در مناسبت‌های مذهبی و برای شهادت و ولادت ائمه اطهار علیهم السلام، یکی از سنت‌های پسندیده در میان شیعیان و مسلمانان محسوب می‌شود و سبب خوشنودی خداوند است، افزود: اهدای کمک‌های نقدی و غیرنقدی فقط با کمک خیران و سخاوتمندان امکانپذیر است.

سفره نیازمندان بندر امام (ره) با ۲ هزار پرس غذای گرم رنگین شد

محیط با بیان اینکه کمیته امداد امام خمینی (ره) آماده دریافت نذورات، خمس، زکات، زکات فطره و کمک‌های نقدی و غیرنقدی است تا آن‌ها را بین نیازمندان واقعی و شناسایی شده تقسیم کند، اظهار داشت: از مردم سخاوتمند و نوعدوست خواهشمندیم ما را در حمایت از اقشار نیازمند جامعه یاری دهند.

سفره نیازمندان بندر امام (ره) با ۲ هزار پرس غذای گرم رنگین شدسفره نیازمندان بندر امام (ره) با ۲ هزار پرس غذای گرم رنگین شد

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.