فرمانده آماد و پشتیبانی منطقه جنوب شرق نزاجا گفت: نیرو‌های مسلح سایه به سایه زیر یک پرچم با توجه به ماموریت‌های تعریف شده انجام وظیفه می‌کنند و این موضوع تیری در چشم دشمنان این نظام و انقلاب است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، سرهنگ علی سیفی، فرمانده آماد و پشتیبانی منطقه جنوب شرق نزاجا در فرماندهی آماد و پشتیبانی با هدف تعامل بیشتر پلیس و ارتش برای ارتقای امنیت گلزار شهدای کرمان، ضرورت اتحاد و وحدت میان نیرو‌های مسلح را در مقابله با دسیسه‌های شوم دشمنان مهم دانست و گفت: امروزه دشمنان قسم خورده این انقلاب با همه توان و با بزرگنمایی و اغراق، سعی در این دارند که اتحاد ما را از بین ببرند و با کاشتن بذر تنفر در بین جوامع اسلامی و مخدوش کردن آینه شفاف اسلام، اختلاف افکنی ایجاد کنند.

او افزود: حفظ ارزش‌های نظام، یکی از دغدغه مهم رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی) است؛ بنابراین باید همواره با ارتقای سطح آمادگی، هوشیاری و وحدت کلمه با تعاملات مستمر برای مقابله با دشمنان نظام اسلامی آمادگی کامل را داشته باشیم.

سرهنگ سیفی نیرو‌های مسلح را یک بدنه واحد توصیف کرد و تصریح کرد: شکر خدا و از برکت انقلاب اسلامی ایران، نیرو‌های مسلح سایه به سایه زیر یک پرچم با توجه به ماموریت‌های تعریف شده انجام وظیفه می‌کنند و این موضوع تیری در چشم دشمنان این نظام و انقلاب است.

او با اشاره به دغدغه نیرو‌های مسلح در حوزه فرهنگی و فضای مجازی گفت: با توجه به تاخت و تاز بی حد و مرز فضای مجازی، حساسیت به خرج دادن نیرو‌های مسلح در این حوزه نشانگر این است که این نیرو‌های اسلامی و انقلابی نه تنها وظیفه ذاتی خود در امنیت را انجام می‌دهند؛ بلکه به عمق باور‌ها و بصیرت‌های دینی نیز پی برده اند.

سرهنگ پور امینایی، سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان کرمان هم ضمن  قدردانی از همکاری و همدلی همه نیرو‌های نظامی و انتظامی در برگزاری و تامین امنیت هر چه باشکوه‌تر مراسم اولین سالگرد شهادت سردار دل‌ها و هفته مقاومت در کرمان، با اشاره به اینکه مهم ترین ارجحیت نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران در برابر نیرو‌های مسلح جهان، ولایت مداری و ولایت پذیرای آن است، گفت: امنیتی که در کل کشور و از همه مهم تر اقتداری که در دنیا داریم در واقع در اثر تلاش‌های دلیرمردان نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران بوده که این امر برگرفته از تدابیر مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و به کار بستن راهکار‌های عملی مکتب شهید بزرگوار قاسم سلیمانی بوده است.

سرهنگ مهدی پور امینایی افزود: امروز به برکت خون شهدا و غیور مردان نیرو‌های مسلح، آن چنان اقتداری به وجود آمده که فکر هر گونه دست درازی و دست اندازی را از دشمنان گرفته است.

انتهای پیام/ م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار