رئیس عقیدتی سیاسی آماد و پشتیبانی منطقه جنوب شرق نزاجا در کرمان از آمادگی و پشتیبانی خدمات مختلف لجستیکی در مراسم سالگرد سردار سلیمانی خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، حجت الاسلام محمد محسنی، رئیس عقیدتی سیاسی آماد و پشتیبانی منطقه جنوب شرق نزاجا درکرمان با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا به ‌ویژه سردار شهید حاج قاسم سلیمانی گفت: شهید حاج قاسم سلیمانی از رشادت و اخلاص بالایی برخوردار بود و به ‌تنهایی یک ارتش و لشکر بود.

او به شرایط کرونایی و ضرورت جلوگیری از عادی‌انگاری کرونا اشاره کرد و افزود: افراد در رفت و آمد‌ها و تردد‌ها باید تمام دستورالعمل‌های بهداشتی و فاصله اجتماعی را رعایت کنند.

حجت الاسلام محسنی تصریح کرد: ضمن تعامل با اوقاف، هیئت رزمندگان، سپاه، شهرداری و نیروی انتظامی برای برپایی ایستگاه‌های صلواتی درمسیر گلزار شهدا و نصب بیلبورد‌ها، اقدامات لازم انجام شده است.

او بیان داشت: لجستیک جنوب شرق ارتش، بسته بندی‌های خوراکی را با رعایت کامل دستورالعمل‌های بهداشتی و تحویل از کارخانه، ماسک و مایع ضدعفونی در ایستگاه‌های صلواتی مسیر میدان شهدا تا گلزار توزیع می‌کند.

رئیس عقیدتی سیاسی آماد و پشتیبانی منطقه جنوب شرق نزاجا درکرمان گفت: هفته مقاومت فرصتی مغتنم برای توسعه تعامل همه سازمان‌ها برای مردم با رویکرد مشارکت محوری است.

حجت الاسلام محسنی از تعامل و برقراری نظم و امنیت با همکاری پلیس کرمان در ایام سالگرد شهید حاج قاسم سلیمانی خبر داد.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار