سرهنگ پاسدار نصراللهی گفت:طرح شهید سلیمانی عاملی مهم و محوری در کاهش میزان مبتلایان و متوفیان بیماری کرونا در استان ایلام است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ با حضور مسئول نهاد رهبری در دانشگاه، معاون هماهنگ کننده سپاه استان، رئیس مرکز بهداشت شهرستان ایلام، مسئول سپاه ناحیه ایلام، مدیر و کارشناسان سازمان بسیج جامعه پزشکی استان، پزشکان و کارکنان مرکز بهداشت استان و مرکز خدمات جامع سلامت شماره ۶ شهری و همچنین مجریان طرح شهید سلیمانی؛ آیین تجلیل از زحمات مجریان این طرح و مدافعان سلامت استان برگزار شد.

در ابتدای این آیین سرهنگ پاسدار نصراللهی معاون هماهنگ کننده سپاه استان ایلام در سخنانی ضمن تبریک ولادت با سعادت حضرت فاطمه (س)، روز زن و مادر و گرامیداشت دهه مبارک فجر از زحمات و تلاش‌های مجموعه دانشگاه در عرصه مقابله با بیماری کرونا تقدیر کرد.

او همچنین همدلی و همراهی مردم شریف استان ایلام و اهتمام و تلاش مجموعه بهداشت و درمان، بسیج و سپاه، دستگاه‌ها و ارگان‌های مرتبط و مجریان و دست‌اندرکاران طرح شهید سلیمانی را عاملی مهم و محوری در کاهش میزان مبتلایان و متوفیان بیماری کرونا در استان عنوان کرد و از این تلاش‌ها و ایثارگری‌ها در راه سلامت مردم تقدیر نمود.

در ادامه نیز مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی ضمن تبریک ولادت با سعادت حضرت فاطمه (س)، روز زن و مقام والای مادر و همچنین گرامیداشت دهه پیروزی انقلاب اسلامی؛ از تلاش و ایثار و جانفشانی مجموعه مسئولان و کارکنان دانشگاه در عرصه مقابله با کرونا تقدیر کرد.

حجت الاسلام والمسلمین هاشمی در ادامه با بیان اینکه بسیجیان همانند دوران دفاع مقدس برای حفظ جان مردم ایثار و فداکاری کردند، هم‌اکنون نیز دوشادوش مجموعه بهداشت و درمان در قالب اجرای طرح محله محور شهید سلیمانی در راه مبارزه با بیماری کرونا به شایستگی در این راه تلاش نموده‌اند.

وی افزود: این طرح با برکت و شایسته بنام سردار شهید حاج قاسم سلیمانی مزین شده و خوشبختانه نقشی موثر و مشهود در کاهش میزان مبتلایان و متوفیان بیماری کرونا در استان داشته که از تلاش و فداکاری و احساس مسئولیت همه عوامل اجرایی و دست اندرکاران این طرح تقدیر و تشکر می‌کنم.

در ادامه این مراسم نیز با حضور مسئولان مذکور؛ از مجریان و تلاشگران طرح شهید سلیمانی و همچنین برخی از پزشکان و کارکنان مرکز بهداشت شهرستان ایلام و مرکز خدمات جامع سلامت شهری شماره ۶ شهری ایلام با اهداء شاخه گل تقدیر به عمل آمد.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.