شهبازی گفت : پروتکل‌ها و دستورالعمل‌های بهداشتی بعنوان مهم‌ترین ترین راه پیشگیری از ابتلا به بیماری کرونا باید همچون گذشته رعایت شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ شهبازی فرماندار هلیلان در بازدید از روستا‌های بخش جزمان ، میزان رعایت پروتکل‌های بهداشتی توسط اصناف و مردم در این بخش را رضایت بخش ذکر کرد و گفت : پروتکل‌ها و دستورالعمل‌های بهداشتی بعنوان مهم‌ترین ترین راه پیشگیری از ابتلا به بیماری کرونا باید همچون گذشته رعایت شود که در صورت رعایت شیوه نامه بهداشتی تعیین شده می‌توانیم زنجیره کرونا در این شهرستان را قطع کنیم.

او در ادامه با حضور در روستای پیاز آباد در گفت و گو با بزرگان و ریش سفیدان این روستا در جریان مشکلات و مسائل آنان قرار گرفت و پیگیر رفع مشکلات آنان در سریعترین زمان شد.

فرماندار هلیلان از بزرگان و اهالی روستای پیاز آباد خواست : در راستای تحقق و اجرای دقیق مصوبات استانی و محدودیت‌ها کرونا و حفظ سلامت خود، مردم بیشترین همکاری را با ستاد کرونا شهرستان داشته باشند و پروتکل‌ها بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی را بطور دقیق رعایت کنند.

او در جریان بازدید از پروژه راهسازی پیامن- چنارآباد (تنگ تیر) از روند پیشرفت این پروژه ابراز رضایت کرد و افزود: سایر پروژه‌های عمرانی و زیرساختی شهرستان باید برای خدمت رسانی به مردم در زمان تعیین شده به بهره برداری برسند.

شهبازی در ادامه بازدید‌های خود با هیات همراه با حضور در روستای چالخشک با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی در جمع دهیاران، بزرگان، معتمدین و اهالی روستا‌های زردلان سردسیر با تاکید بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی و نهایت همکاری با گروه‌های طرح شهید حاج قاسم سلیمانی (غربالگری محله به محله کرونا) در هلیلان بیان کرد : بعنوان یک خدمتگذار مردم در هلیلان از تمام توان خود برای رفع مشکلات مردم این شهرستان تلاش خواهم کرد.

انتهای پیام / غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.