جشن بزرگ انقلاب اسلامی با حضور مردم و مسئولان در شهر محلات برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، به مناسبت دهه مبارک فجر و میلاد دخت نبی اکرم (ص) حضرت فاطمه زهرا (س) و هفته گرامیداشت مقام زن و مادر مراسم جشن بزرگ انقلاب اسلامی در شهر محلات برگزار شد.

این مراسم با حضور مردم و مسئولان شهرستان محلات با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی در حسینیه مسجد حضرت ابوالفضل این شهرستان برگزار شد.

حجت الاسلام میرزایی مسئول نمایندگی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان مرکزی در این مراسم به نقش زنان در جامعه اسلامی اشاره کرد.

حجت الاسلام میرزایی افزود: در طول تاریخ شاهد فعالیت زنان در جامعه بشری هستیم که رفتار منطبق بر آن الگوی متعالی توانسته خدمات شایان توجهی را در تربیت نسل شایسته، تربیت قهرمانان بلندآوازه و الگوساز، به جامعه ارائه دهد.

او اضافه کرد: زنان ما نباید از این الگو‌ها فاصله بگیرند، الگو‌هایی که سیاست، اقتصاد، شجاعت، تربیت شایسته فرزند و شوهرداری، رازداری، آیین زندگی در آن وجود دارد.

مسئول نمایندگی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان مرکزی بیان کرد: قرائت بزرگان ما، چون رهبر کبیر انقلاب و مقام معظم رهبری از اسلام و انقلاب آن است که محدودیتی در مشارکت‌های فرهنگی، اجتماعی و سیاسی زنان وجود ندارد و می‌شود نقش فعال‌تری را برای زنان ترسیم کرد.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.