ارسال ۳ اثر برتر جشنواره شعر دفاع مقدس به مرحله کشوری

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان جنوبی گفت: از ۶۶ اثر ارسالی به جشنواره شعر دفاع مقدس، ۳ اثر به مرحله کشوری راه یافت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، فلاح مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در خراسان جنوبی گفت: در حوزه شعر ۶۶ اثر به دبیرخانه جشنواره شعر دفاع مقدس ارسال شد و ۳ اثر به عنوان اثر برتر  به مرحله کشوری راه یافت.

او افزود: ۸۷ عنوان کتاب در زمینه خاطرات شهدا و رزمندگان در حال چاپ است و از این تعداد ۱۵ عنوان به چاپ رسیده و ۱۱ عنوان کتاب در حوزه کودک و یک کتاب هم در حوزه شهدای گمنام است.

فلاح عنوان کرد: اگر در هر کاری خدا و مردم را در نظر داشته باشیم پیروز خواهیم شد همانطور که هم در انقلاب و هم در جنگ پیروز بوده ایم.


بیشتر بخوانید


مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در استان بیان کرد: در حوزه‌های مختلف از جمله فرهنگی، سیاسی، اجتماعی دستاورد‌های مهمی در دوران دفاع مقدس رشد و نمو پیدا کرده است.

او ادامه داد: شکستن پوشالی ابرقدرت ها، صف آرایی در مقابل قدرت آمریکا، انتقال وحشت از دل مظلومین به مستکبرین، باز شدن دریچه امید و حمایت از مسلمانان و مظلومان جهان و بیداری اسلامی از جمله این دستاورد‌ها بوده است.

فلاح تصریح کرد: مهم‌ترین هدف جشنواره شعر دفاع مقدس تببین راهکار‌ها و گسترش شعر دفاع مقدس، شناسایی استعدادها، فعال سازی شعر مقاومت، هم افزایی، خلق آثار در این حوزه و پاسداری از ارزش‌های دفاع مقدس بوده است.

انتهای پیام/ ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار