امام جمعه طبس؛

کم کاری در خدمت به مردم، خیانت به آرمان‌های دفاع مقدس و شهداست

امام جمعه طبس گفت: امروز نباید لحظه‌ای از خدمت به مردم غافل شویم و کم کاری در خدمت به مردم، خیانت به خون شهدا و آرمان‌های دفاع مقدس است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، حجت الاسلام محمدی امام جمعه طبس امروز در مراسم تجلیل از پیشکسوتان و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس شهرستان طبس گفت: عزت و اقتدار کنونی ایران اسلامی، نتیجه جانفشانی شهدا و ایثار رزمندگان دوران دفاع مقدس است و مسئولان باید به تأسی از وصیت نامه شهدا در خدمت به مردم کوتاهی نکنند.

او با بیان اینکه انقلاب ما نتیجه تلاش‌های رزمندگان در طول دفاع مقدس است افزود: آن‌ها چراغ هدایت را روشن کردند و دشمن امروز به دنبال شکستن وحدت ماست تا با ایجاد تفرقه، به ولایت‌فقیه و قوای سه گانه ضربه بزند.

 حجت الاسلام محمدی تاکید کرد: امروز ما میوه‌های انقلاب را در کشور‌های عراق، یمن، سوریه و لبنان می‌چینیم که این اقتدار نتیجه مجاهدت رزمندگان ما در طول دفاع مقدس است.


بیشتر بخوانید


امام جمعه طبس اظهار کرد: انقلاب اسلامی ما شاخ دو ابرقدرت شرق و غرب را در هم شکست و کشور ما میراث خون ۲۳۰ هزار شهید است.

او با اشاره به اینکه انقلاب ما معادلات جهانی را برهم زد گفت: ایران یکی از کشور‌هایی است که در منطقه حرف اول را می‌زند و اگر در منطقه بخواهد تصمیمی گرفته شود باید یک طرف میز مذاکره ایران باشد.

امروز همچنین در اولین روز هفته دفاع مقدس از ۴۰ نفر از پیشکسوتان و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس شهرستان طبس به صورت نمادین تجلیل شد.

در طول هفته دفاع مقدس از ۵۰۰ رزمنده شهرستان طبس تجلیل می‌شود.

انتهای پیام/ ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.